Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:12:07 GMT

امنیت در تمام مرزهای ایران برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۴۴۰

امنیت در تمام مرزهای ایران برقرار است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، سردار قاسم رضایی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در سطح کشور برای ساماندهی زائران اربعین و حفاظت از آن‌ها اظهار داشت: امنیت در تمام مرزهای ایران برقرار است و تردد زائران در مرزها به‌صورت روان در حال انجام است.

 وی با اشاره به اینکه در مرزهای شمالی و شرقی از زائران خارجی استقبال می‌شود و در مرزهای غربی نیز زائران به سمت عتبات بدرقه می‌شوند، تصریح کرد: گیت‌های کنترل گذرنامه عراق دوطرفه شده است و زائران در حال بازگشت به سمت وطن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۰ هزار نفر از مرز مهران خارج و ۵۰ هزار نفر وارد شدند

فرمانده مرزبانی کشور بابیان اینکه ارائه خدمات به زائران در دستور کار است، افزود: در حوزه مرز خسروی زیرساخت‌های قدیمی وجود دارد و فعالیت این مرز محدود به ساعت هفت صبح الی ۱۴ ظهر است.

رضایی با تأکید بر اینکه امکانات خدماتی در خاک عراق از طرف مرز خسروی محدود است، اضافه کرد: تردد از مرز مهران روان است و از صبح امروز تاکنون ۸۰ هزار نفر از مرز مهران خارج و ۵۰ هزار نفر وارد کشور شدند.

وی با اشاره به برقراری توازن در ورود و خروج زائران به این مرز بیان کرد: در مرز شلمچه و چذابه وضعیت مطلوبی حکم‌فرما است و این در حالی است که خدمات رفاهی در نقاط مرزی با کمبودهایی مواجه است که در تلاش برای رفع آن هستیم.

کد خبر 4745432

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 فرمانده مرزبانی ناجا قاسم رضایی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه خودرویی نیرو‌های مسلح با شعار ارتش فدای ملت، در شیراز برگزار شد.
ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد پیش از مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش گفت: امروز پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده و عملیات شکوهمند اخیر در پاسخ به صهیونیست‌ها تنها گوشه‌ای از ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح است.
امیر رضایی به نقش آفرینی ارتش در دستاورد‌های نظامی و علوم و فنون اشاره کرد و افزود: این دستاورد‌ها سایه تهدید دشمنان را از سر کشور و ملت برداشته است.
وی به آمادگی کامل نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این راستا در همه زمینه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برد.
استاندار فارس هم در این مراسم گفت: جهان به قدرت و توان نیرو‌های مسلح ما بویژه ارتش پی برده است.
ایمانیه به عملیات غرور آفرین پاسخ به تجاوز رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در سوریه و تحقیر این رژیم اشاره کرد و افزود: این روحیه دلاوری و شجاعت به رهبری رهبر معظم انقلاب در ملت و همه سطوح نیرو‌های مسلح وجود دارد.
وی از تلاش‌های نیرو‌های ارتش در استان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی قدر دانی کرد.
امام جمعه شیراز هم گفت: ارتش، وفادار و مایه افتخار کشور است.
آیت الله دژکام افزود: در روز ارتش نیرو‌های ارتشی با رژه وفاداری خود را به ملت و کشور اعلام می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز ارتش مایه افتخار کشور است گفت: همه مردم ازاده جهان امروز به پرچم ایران که پرچم مبارزه ظلم در جهان است افتخار می‌کند.
امام جمعه شیراز از حضور نیرو‌های مقتدر ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور قدر دانی کرد.

دیگر خبرها

  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!
  • به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • فیلم|انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • هوشمندسازی مرزهای کشور با تجهیزات الکترونیکی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران