Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو با هشدار در خصوص تصرف حریم رودخانه‌ها و آثار زیان‌بار آن گفت: در مجموعه شرکت مدیریت منابع آب ایران، رفع تصرف از بستر و حریم رودخانه‌ها در حال پیگیری است. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در حاشیه مراسم رونمایی از دو طرح دانش بنیان در پژوهشگاه نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر میزان بدهی وزارت نیرو در بخش آب و برق بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان استکه این بدهی مجموع مطالبات معوق بخش خصوصی در صنعت آب و برق، بدهی‌های بانکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

وی افزود: در طی سالهای اخیرف بخش قابل توجهی از بدهی‌های دو صنعت آب و برق با راهکارهای قانونی قوانینی چون بودجه، پرداخت شده و اینکه بدهی‌ها افزایش می‌یابد به معنای پویایی صنعت آب و برق است و اینکه بخشی از بدهی‌ها به طرق مختلف پرداخت شدهف موجب شده که بخش خصوصی همچنان در این صنعت به فعالیت مستمر خود ادامه دهید.

وزیر نیرو با بیان اینکه "مسئول پیش بینی و هشدار وقوع سیلاب‌ها، سازمان هواشناسی است"، گفت: سازمان هواشناسی پاییز امسال را پاییزی نرمال از نظر میزان بارش پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: ما با محوریت شرکت مدیریت منابع آب، به صورت مستمر در حال پایش و رصد وضعیت مخازن سدهای کشور هستیم و دو اصل نیازهای پایین دست و مدیریت سیلاب‌ها را مورد توجه داریم.

اردکانیان با بیان اینکه "متأسفانه در نقاط مختلف کشور شاهد تعدی به بستر و حریم رودخانه ها و منابع آبی هستیم"، گفت: در مواردی که شناسایی و برخورد شده، دستگاه قضایی همکاری خوبی با مجموعه وزارت نیرو داشته، منتها می‌بایست حریم رودخانه‌هایی که به آن‌ها تعدی شده، باز شود، چرا که تصرف بستر و حریم رودخانه‌ها و منابع آبی، در زمان بروز سیلاب‌ها فاجعه آفرین است.

وزیر نیرو با هشدار در خصوص تصرف حریم رودخانه‌ها و آثار زیان‌بار آن گفت: در مجموعه شرکت مدیریت منابع آب ایران، رفع تصرف از بستر و حریم رودخانه‌ها در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل هدف اصلی این طرح، جلوگیری از سیلاب و گسترش بسترهای گردشگری خلخال است.

با توجه به اهمیت عبور رودخانه‌های هیرو چایی، نور علی چایی و قزباخان از مرکز شهر خلخال ساماندهی این رودخانه‌ها در دستور کار شهرداری خلخال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد/ از تردد در مسیر‌های کوهستانی و رودخانه‌ها پرهیر کنید
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال
  • هشدار مهم وزیر نیرو درباره وقوع سیل در هفته جاری
  • هشدار وزیر نیرو نسبت به وقوع سیل در هفته جاری