Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی،جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، صبح امروز با حضور فرماندار ارومیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

علیرضا ملامحمدی زاده در این جلسه با تاکید بر برنامه ریزی برای فصول سرد سال، اظهار داشت: اتخاذ تمهیدات لازم و حفظ آمادگی به منظور مقابله با هر نوع حادثه احتمالی در سطح شهرستان با توجه به فرارسیدن فصول پاییز و زمستان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار ارومیه با اشاره به احتمال وقوع حوادث طبیعی ناشی از نزولات آسمانی در مناطق کوهستانی، مسکونی و راه‌های ارتباطی، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی از هم اکنون باید هماهنگی لازم برای مدیریت بارندگی‌های پاییز و زمستان را داشته باشند.

او  تدارک امکانات لازم برای مدیریت بحران‌های احتمالی توسط بخشداری‌ها در روستا‌ها را ضروری دانسته و افزود: سوخت ذخیره برای مراکز آموزشی، پزشکی و برخی از واحد‌های صنفی باید از هم اکنون پیش بینی شود.

فرماندار ارومیه بیان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان باید هر چه سریعتر کمبود‌ها را شناسایی و اقدامات لازم برای تامین امکانات ضروری، چون ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز را انجام دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی زمستان فرماندار مدیریت بحران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد

محمدعلی ملک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته (ششم فروردین) در اغلب مناطق استان شاهد بارندگی بودیم که این بارندگی سبب طغیان بسیاری از رودخانه های فصلی در مناطق مختلف استان شد.

وی با اشاره به وقوع سیلاب در بسیاری از محورهای استان یزد یادآور شد: بارندگی‌ها و جاری ‌شدن سیل بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به امور زیربنایی و کشاورزی استان وارد کرد.

ملک زاده ادامه داد: بخش عمده خسارت به ابنیه و راه به طول ۳۵ کیلومتر، خسارت به رویه‌ جاده‌ها، تخریب بیش از هفت دهنه پل، ۵۰ آبنما و شستگی شانه جاده در محورها فرعی استان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد ادامه داد: دو محور کنج کوه و مروست فعلاً محدودیت‌هایی دارند که عوامل راهداری در منطقه حضور داشته و مدیریت راه را در دست دارند.

ملک‌زاده گفت: در بخش کشاورزی نیز خسارت به تعدادی از قنوات وارد شد همچنین جاده‌های روستایی دچار خسارت شد و بخشی از باغات و زمین‌های کشاورزی در مهریز، خاتم و تفت خسارت دیدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد اظهار کرد: همچنین هفت خودرو هم به علت پارک نامناسب دچار حادثه شدند.

گفتنی است؛ بنابر پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد بارش باران، وزش باد نسبتاً شدید همراه با گردوخاک، رعدوبرق به‌ویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی تا اوایل فردا سه‌شنبه ادامه دارد و در روز سه‌شنبه هم عمدتاً در نیمه شرقی استان ورزش باد نسبتاً شدید و کاهش دما پیش‌بینی ‌شده است.

کد خبر 6063208

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • حضور آذربایجان غربی با ۵ زنجیره ارزش در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • جزیره‌های دریاچه ارومیه بعد از ۵ سال در محاصره آب + فیلم | بارندگی‌ها چشم ایران را از خوشحالی پر آب کرد
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پاییز ۱۴۰۲