Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:56:52 GMT

«صبا» بر «مهر عاشقان» در می‌گشاید

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۸۴۱

«صبا» بر «مهر عاشقان» در می‌گشاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا وابسته به فرهنگستان هنر، نمایشگاه نقاشی «مهر عاشقان» که ساعت ۱۶ عصر سه‌شنبه ۲۳ مهرماه، در گالری‌های «لرزاده» و «فرشچیان» میزبانی از اهالی هنر را آغاز می‌کند، مجموعه‌ای شامل ۱۱۸ اثر از ۵۲ هنرمند را در قالب نقاشی و عکس به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش نقاشی ۶۸ اثر از ۵۱ هنرمند در انواع تکنیک‌های رنگ روغن، اکرلیک، میکس مدیا، آبرنگ و... در انواع گرایش‌ها: رئال، آبستره، انتزاعی و مفهومی ارائه شده. بخش عکس نیز شامل پنجاه عکس به‌هم پیوسته در قالب یک مجموعه است که در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

آثار راه یافته به این نمایشگاه، از میان بیش از دویست اثر انتخاب و ارائه شده است. نمایشگاه نقاشی و عکس گروهی «مهر عاشقان» تا ۳۰ مهر ماه همه روزه، به‌جز ایام تعطیل، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نشانی خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، پلاک ۱۲۵، پذیرای عموم علاقه‌مندان تجربه‌های نو در هنرهای تجسمی خواهد بود.

کد خبر 4745474

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه صبا فرهنگستان هنر نمایشگاه نقاشی نقاشی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سازمان سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین 98 سینمای مستند شبکه سه سیما عکاسی فیلم کوتاه اربعین حسینی تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نمایشگاه یادگارهای آئین محوطه‌های باستانی اردبیل (دوره پیش از تاریخ و تاریخی)، امروز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.
طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل این نمایشگاه از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.
آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یکی از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر اردبیل در شمال باختری ایران و از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در این محوطه علاوه بر مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقبره‌های شاه اسماعیل اول (نخستین پادشاه صفویه) و همسر شاه اسماعیل (مادر شاه‌طهماسب) و نیز برخی از مشایخ و صاحب‌منصبان دوران صفوی و نیز کشته‌شدگان جنگ چالدران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • نماهنگ | شوق عاشقان وصل
  • «لی لی عامری» سازه‌های نامرعی می‌سازد