Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@06:30:12 GMT

نتیجه زنده/ ایران صفر - ژاپن یک

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۸۷۲

نتیجه زنده/ ایران صفر - ژاپن یک

خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود در جام‌جهانی والیبال به مصاف ژاپن رفته است. تاریخ انتشار: 14:17 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۲۵۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود در جام‌جهانی والیبال از ساعت ۱۳:۵۰ امروز (یکشنبه) به مصاف ژاپن رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولاکوویچ تیمش را در این دیدار با ترکیب اولیه پوریا یلی، مسعود غلامی، سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) به زمین فرستاد.

ست نخست:

اولین امتیاز روی سرویس ناموفق عبادی‌پور برای ژاپن به دست آمد. در ادامه ژاپنی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چهار امتیاز از تیم ایران پیش افتادند تا کولاکوویچ نخستین وقت استراحت فنی خود را تقاضا کند. با بازگشت دو تیم به زمین، سعید معروف با یک جای خالی نخستین امتیاز تیم ایران را کسب کرد. پس از کسب امتیاز دوم برای تیم ایران سرمربی ژاپن درخواست بازبینی صحنه را داد که پس از بازبینی مشخص شد توپ در زمین ایران جای نگرفته تا امتیاز این توپ به ایران داده شود. امتیاز چهارم برای ایران روی تک دفاع علی اصغر مجرد به دست آمد. ژاپنی‌ها پس از آن سرویسی زدند که حضرت‌پور نتوانست آن را دریافت کند و توپ به بیرون رفت تا امتیاز ۸ برای سامورایی‌ها باشد و ۲ تیم به وقت استراحت بروند. پس از بازگشت دو تیم به زمین اشتباه روی اشتباه معروف امتیاز ۹ برای ژاپنی‌ها کسب شد. امتیاز هفت برای ایران روی حرکت ناموفق ایشیکاوا در حرکت دوبله وسط کسب شد. دفاع خوب یلی باعث شد تا جمع امتیازات ایران به هشت برسد. در ادامه اما ژاپن چند امتیاز خوب گرفت تا فاصله زیاد شود. تیم ژاپن در ادامه توانست با ضربه خوب ایشیکاوا امتیاز شانزدهم را بگیرد تا ۲ تیم با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به وقت استراحت دوم این ست بروند.

۱۷ برای ژاپن روی سرویس عالی ایشیکاوا رقم خورد. در امتیاز ۱۸ بر ۱۱ به سود ژاپن کولاکوویچ دومین وقت استراحت فنی خود را هم تقاضا کرد. حرکت سرعتی مجرد باعث شد تا امتیاز ۱۲ برای ایران به دست بیاید. جای خالی هوشمندانه معروف امتیاز ۱۳ را برای ایران به همراه داشت. در نهایت تلاش بازیکنان ایران در این ست بی فایده بود و تیم ژاپن توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز این ست شود.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال کولاکوویچ سعید معروف عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند

آفتاب‌‌نیوز :

مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید تا قرقیزستان ۵ امتیازی شود و کره جنوبی با یک امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و قرقیزستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد