Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی پارسینه؛ بعد از جنجال مربیگری فرهاد مجیدی و تنشی که با کمیته فنی فدراسیون فوتبال داشت سرانجام مجیدی از سمت مربیگری این تیم استعفا کرد و حمید استیلی طبق انتظار جایش را گرفت.

ماجرا از این قرار بود که بعد از شکست سنگین تیم امید ایران مقابل ازبکستان در دیداری دوستانه انتقادات زیادی به سمت شیوه مدیریت و مربیگری مجیدی مطرح شد و این شایعه نیز شکل گرفت که او اسامی بازیکنان را نمی داند! این شایعه نیز توسط اکبر محمدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر تایید شد که شخص مجیدی از استیلی درخواست کرده تا به او مشاوره بدهد چرا که شناخت زیادی از پست بازیکنان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر صورت مجیدی رفت و استیلی جانشین او شد تا در اولین دیدار تدارکاتی بعد از روی کار آمدن کادر جدید تیم امید توسط استیلی هدایت شود. دیروز خبر رسید که مهدی قائدی با توجه به مصدومیتی که دارد همراه با تیم امید در دیدار با استرالیا نخواهد بود و از دیدارهای آتی این بازیکن در اختیار کادر فنی قرار می گیرد.

شایعه اما چیست؟ اینکه قائدی اصلا مصدوم نیست و استراماچونی به دلیل بازی حساسی که این تیم در هفته جاری در لیگ برتر دارد از قصد قائدی را به تیم امید نداده تا در مسابقه حساس این هفته به بازی بگیرد.

البته که اگر این اتفاق رخ دهد جرایمی برای استقلال درنظر گرفته خواهد شد چرا که باشگاه حق ندارد بازیکنش را در اختیار تیم امید یا بزرگسالان قرار ندهد مگر اینکه در تاریخ فیفادی نباشد که در این زمینه دست بالا با باشگاهی است که با بازیکنش قرار دارد. در هر صورت الان همه منتظر هستند که بینند مهدی قائدی واقعا شرایط مسابقه ندارد یا اینکه در دیدار این هفته تیم استقلال بازی خواهد کرد و شاید طعم محرومیت را بچشد.

دیدار حساس استرالیا و ایران از دیدارهای دوستانه تیم امید قرار است در قطر برگزار شود و می تواند محک خوبی در استانه آغاز رقابت های انتخابی المپیک برای بچه های زیر 23 سال تلقی شود

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی قائدی تیم امید استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!

امید تراکتور پیروز دیدار با بعثت کرمانشاه شد.

طرفداری | با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار امید بعثت کرمانشاه و تراکتور، سه بر صفر به نفع تراکتور اعلام شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

گفتنی است، اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • حکم ۳ بر صفر به سود باشگاه تراکتور
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال