Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۳ هزار و ۱۸۷ زائر پاکستانی از ۱۲ تا ۲۰ مهر توسط نیروهای هلال احمر در میرجاوه و زاهدان اسکان داده شدند. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: هلال احمر سیستان و بلوچستان ضمن پشتیبانی تمام خدمات ارائه شده برای زائران بر اساس رسالت بشر دوستانه خود اقدامات امدادی و رفاهی به این زوار ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 527 نفر از زائران پاکستانی از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این مدت بهره‌مند شدند.

اخبار اربعین 98| 25 هزار قلم داروی رایگان برای زائران پاکستانی تجویز شداخبار اربعین 98| مشکلی در تردد زائران پاکستانی اربعین وجود ندارداخبار اربعین 98| حضور زائران پاکستانی در مرز میرجاوه به روایت تصویر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع هزار و 311 تخته پتو  و 82 تخته موکت را از جمله اقلام توزیع شده بین زائران پاکستانی عنوان کرد و افزود: همچنین 40 دستگاه چادر برای اسکان اضطراری زوار در میرجاوه نصب شده است.

وی گفت: همچنین به دلیل بروز طوفان هزار عدد ماسک بین زائران پاکستانی توزیع شد. 

راشکی بیان کرد: هم‌اینک 212 نجاتگر و داوطلب جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حال ارائه خدمات به زوار پاکستانی هستند.

وی اظهار داشت: برپایی موکب اتحاد با همکاری اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی و کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان میرجاوه و توزیع 400 جلد قرآن و هزار و 200 برگ پوستر مذهبی در بین زوار پاکستانی از اقدامات فرهنگی انجام شده برای زوار بوده است.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شده است، گفت: کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طاهر درودی؛ معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اظهار کرد: تقریبا معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانی شرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند.

وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایع‌ترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از یک هزار و 450 زائر بالای 80 سال، 92 نفر زیر 18 سال، 9 هزار و 489 نفر بین 70 تا 80 سال سن دارند.

درودی در خصوص داروهای مورد نیاز بیان کرد: زائران می‌بایست در سفر حج داروی‌هایی را که مصرف می‌کنند، با خود به همراه داشته باشند، البته حواسشان به داروهای ممنوعه باشد.

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌ احمر تصریح کرد: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر، دارو و تجهیزات مورد نیاز حج را خریداری و بسته‌بندی کرده و در حال انجام امور اداری برای اعزام به مراکز درمانی هلال‌ احمر ایران در عربستان سعودی است.

صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال 87 هزار و 550 نفر در قالب 614 کاروان از اواخر اردیبهشت از 21 ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش