Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب کرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پایانه مرزی میرجاوه به عنوان دروازه ورودی شرقی زائران پاکستان عتبات عالیات به کشور، از اهمیت بسیاری برخوردار است به طوریکه همه ساله با استقبال بسیار مطلوب در این استان شاهد افزایش ورودی زائران خارجی به کشور هستیم.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار؛ ۳۹ هزار و ۵۸۴ نفر از زائران پاکستانی در این مدت با ۹۰۰ دستگاه اتوبوس این کشور وارد پایانه مرزی میرجاوه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین ۴۸ هزار و ۴۰۲ زائر پاکستانی پیاده در این مدت از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شدند که بعد از ورود، جابجایی آنان با هزار و ۱۰۱دستگاه اتوبوس ایرانی به شهرهای قم، مشهد و شلمچه انجام شده است.

 وی ادامه داد: هشت هزار و ۲۴۹ نفر زائر ایرانی نیز در این مدت با ۲۰۱ دستگاه اتوبوس به مرزهای غربی کشور بویژه پایانه مرزی شلمچه استان خوزستان اعزام شدند.

کرد، از ورود ۷۸ زائر افغانستانی در این مدت از مرز میلک خبر داد و افزود: زائران این کشور دوست و همسایه نیز با سه دستگاه اتوبوس ایرانی به مشهد مقدس و از آنجا به مقصد شلمچه اعزام شدند.

وی بیان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با توجه به افزایش چشم گیر ورود زائران پاکستانی با تمام توان در خدمت زائران است.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی زائران اربعین مرز میرجاوه اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان

رئیس شعبه هما در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از اعزام زائران این دو استان از فرودگاه زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، علی حسن‌خانی رئیس شعبه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از اعزام زائران حج عمره دو استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از فرودگاه زاهدان خبر داد و گفت: زائران حج عمره این استان در دومین روز عملیات اعزام عمره‌گزاران با پرواز شماره 1580 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عربستان می‌روند.

رئیس شعبه هما در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی افزود: 250 زائر استان در قالب یک پرواز "هما "در ساعت 16:20 روز چهارم اردیبهشت 1403 فرودگاه زاهدان را به مقصد فرودگاه مدینه منوره ترک می‌کنند. این پرواز حامل دو کاروان زائران حج عمره استان و یک کاروان زائران استان خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • ۷۰۰ میلیون مترکعب آب وارد سیستان و بلوچستان شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان