Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات زائرین مسجد جمکران بابیان اینکه این مسجد مقدس میزبان۵۰ هزار زائر حسینی است،گفت: افرادی که نتوانستند به کربلا مشرف شوند به مرکز خادمین افتخاری مسجد مراجعه کرده و به‌صورت نذر خاص در این ایام خدمت کنند. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

ابراهیم صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مسجد مقدس جمکران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: برپایی موکب بزرگ در شبستان امام حسن عسکری(ع) با عنوان مع امام منصور ازجمله این خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موکب مع امام منصور روز چهارشنبه 17 مهرماه آغاز به کارکرد و تا دهم آبان ماه فعالیت آن ادامه دارد تا در مسیر بازگشت نیز میزبان زائران غیر ایرانی باشد.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: خادمان بخش فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های مختلفی درزمینهٔ معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) و به خصوص خاصه مهدویت برای زائران غیر ایرانی در نظر گرفتند که در این موکب برگزار می‌شود.

اخبار اربعین 98| 25 هزار قلم داروی رایگان برای زائران پاکستانی تجویز شداخبار اربعین 98| خدمت‌رسانی موکب امام خامنه‌ای به زائران اربعینکدام ذکر را در پیاده‌روی اربعین بیشتر بگوییم؟

وی بابیان اینکه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسجد مقدس جمکران میزبان50 هزار زائر حسینی است،بیان کرد: 400 خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران به‌صورت شبانه‌روز و در سه شیفت به این زائران عزیز خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران حسینی گفت:افرادی که نتوانستند به کربلا مشرف شوند و علاقه‌مند هستند که به زائران حسینی در موکب مع امام منصور در خدمت‌رسانی کنند می‌توانند به مرکز خادمین افتخاری مسجد مراجعه کرده و به‌صورت نذر خاص در این ایام خدمت کنند.

صدوقی خاطرنشان کرد:خیرین و بانیان که برای اربعین نذر دارند و می‌خواهند در پذیرایی از زائران حسینی سهیم باشند می‌توانند نذور نقدی خود را به شماره کارت 6037997599066652 به نام مسجد مقدس جمکران واریز کنند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) امروز در دیدار استاندار قم گفت: همه مسئولین و مدیران وظیفه دارند با قدم برداشتن در مسیر توسعه، پیشرفت و تحول کشور، در حد توان خود، بار از روی دوش نظام بردارند و ریشه‌های نا امیدی و یاس را بخشکانند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) خاطر نشان کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره با ایجاد یاس و نا امیدی می‌خواهند حضور مردم در صحنه‌های مختلف را کمرنگ کنند، اما باید بدانند با برنامه ریزی درست مسئولان این هدفشان محقق نمی‌شود.

وی افزود: در راه رسیدن به قله‌های پیشرفت و اقتدار باید منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بعنوان فردی باتجربه و دلسوز مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدار استاندار قم با اشاره به اهمیت شهر مقدس قم به دلیل وجود اماکن مذهبی و حوزه‌های علمیه گفت: خدمت در این شهر دارای اجر فراوان است که البته به همان میزان زحمت و دشواری‌های زیادی هم دارد.

وی با اشاره به تلاش همه دست اندرکاران برپایی جشن‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران گفت: با وجود تهدید‌های گسترده و جدی با هدف کمرنگ کردن حضور مردم در این مکان مذهبی ارزشمند، شاهد هیچ اتفاق ناگواری نبودیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: البته باید در نظر داشت تهدیدات دشمنان ادامه دارد و تمام شدنی نیست.

وی همچنین با اشاره به برخی دغدغه‌ها و مشکلات اهالی جمکران از مسئولان خواست برای رفع مشکلات زیرساختی و توسعه و آبادانی این منطقه بیش از پیش تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه های لیالی قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام مهدی(عج)
  • رونمایی از تمبر یادبود مسجد مقدس جمکران
  • برنامه های شبهای قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد
  • داستان جمکران| روایت تصویری بنای مسجد مقدس جمکران
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  •  حال و هوای نوروزی زائران در مسجد مقدس جمکران
  • مسجد مقدس جمکران به برنامه‌ریزی کلان نیاز دارد
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند