Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@02:15:54 GMT

نتیجه زنده/ ژاپن یک - ایران صفر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۰۴۱

نتیجه زنده/ ژاپن یک - ایران صفر

خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود در جام‌جهانی والیبال به مصاف ژاپن رفته است. تاریخ انتشار: 14:17 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۲۵۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی والیبال ایران در نهمین دیدار خود در جام‌جهانی والیبال از ساعت ۱۳:۵۰ امروز (یکشنبه) به مصاف ژاپن رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کولاکوویچ تیمش را در این دیدار با ترکیب اولیه پوریا یلی، مسعود غلامی، سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) به زمین فرستاد.

ست نخست:

اولین امتیاز روی سرویس ناموفق عبادی‌پور برای ژاپن به دست آمد. در ادامه ژاپنی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چهار امتیاز از تیم ایران پیش افتادند تا کولاکوویچ نخستین وقت استراحت فنی خود را تقاضا کند. با بازگشت دو تیم به زمین، سعید معروف با یک جای خالی نخستین امتیاز تیم ایران را کسب کرد. پس از کسب امتیاز دوم برای تیم ایران سرمربی ژاپن درخواست بازبینی صحنه را داد که پس از بازبینی مشخص شد توپ در زمین ایران جای نگرفته تا امتیاز این توپ به ایران داده شود. امتیاز چهارم برای ایران روی تک دفاع علی اصغر مجرد به دست آمد. ژاپنی‌ها پس از آن سرویسی زدند که حضرت‌پور نتوانست آن را دریافت کند و توپ به بیرون رفت تا امتیاز ۸ برای سامورایی‌ها باشد و ۲ تیم به وقت استراحت بروند. پس از بازگشت دو تیم به زمین اشتباه روی اشتباه معروف امتیاز ۹ برای ژاپنی‌ها کسب شد. امتیاز هفت برای ایران روی حرکت ناموفق ایشیکاوا در حرکت دوبله وسط کسب شد. دفاع خوب یلی باعث شد تا جمع امتیازات ایران به هشت برسد. در ادامه اما ژاپن چند امتیاز خوب گرفت تا فاصله زیاد شود. تیم ژاپن در ادامه توانست با ضربه خوب ایشیکاوا امتیاز شانزدهم را بگیرد تا ۲ تیم با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به وقت استراحت دوم این ست بروند.

۱۷ برای ژاپن روی سرویس عالی ایشیکاوا رقم خورد. در امتیاز ۱۸ بر ۱۱ به سود ژاپن کولاکوویچ دومین وقت استراحت فنی خود را هم تقاضا کرد. حرکت سرعتی مجرد باعث شد تا امتیاز ۱۲ برای ایران به دست بیاید. جای خالی هوشمندانه معروف امتیاز ۱۳ را برای ایران به همراه داشت. در نهایت تلاش بازیکنان ایران در این ست بی فایده بود و تیم ژاپن توانست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز این ست شود.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال کولاکوویچ سعید معروف عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، استودیو جیبلی که استودیوی سازنده انیمیشن‌هایی چون «همسایه من توتورو» و انیمیشن برنده اسکار «پسر و مرغ ماهی‌خوار» است، جایزه نخل طلای افتخاری هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را دریافت می‌کند. این نخستین بار است که این جایزه به جای یک فرد به یک گروه اهدا می‌شود.

این استودیو توسط هایائو میازاکی و توشیو سوزوکی در سال ۱۹۸۴ و با ساخت «نائوشیکا از دره باد» اثر میازاکی تاسیس شد.

سوزوکی در بیانیه‌ای گفت: واقعا مفتخر و خوشحالم که نخل طلای افتخاری به استودیو اهدا شد.

وی افزود: ۴۰ سال پیش، هایائو میازاکی، ایسائو تاکاهاتا و من استودیو جیبلی را با آرزوی ارایه انیمیشن‌های سطح بالا و با کیفیت برای کودکان و بزرگسالان در هر سنی راه انداختیم و امروز فیلم‌های ما در سراسر جهان تماشا می‌شود و بازدیدکنندگان زیادی به موزه جیبلی، میتاکا و پارک جیبلی می‌آیند تا دنیای فیلم‌های ما را خودشان تجربه کنند.

سوزوکی در ادامه گفت: ما واقعا راه درازی را طی کردیم تا استودیو به چنین سازمان بزرگی بدل شود. اگرچه من و میازاکی خیلی پیر شده‌ایم، اما مطمئن هستم که استودیو جیبلی به چالش‌های جدید، به رهبری کارکنانی که روح شرکت را درک می‌کنند، ادامه خواهد داد.

آیریس کنوبلوش، رییس کن و تیری فرمو مدیر جشنواره هم درباره تصمیم خود گفتند: برای نخستین بار این یک شخص نیست، بلکه یک موسسه است که انتخاب شده تا مورد تجلیل واقع شود. مانند تمام نمادهای هنر هفتم، این شخصیت‌ها تخیلات ما را با جهان‌های پربار، رنگارنگ و روایت‌های حساس و جذاب پر می‌کنند. با جیبلی، انیمیشن ژاپنی در حد یکی از ماجراجویی‌های بزرگ سینمادوستان بدل شده است.

استودیو جیبلی که در توکیو واقع است، فیلم‌های میازاکی از جمله «پرنسس مونونوکه»، «شهر اشباح»، «قلعه متحرک هاول» و در مجموع ۲۵ عنوان فیلم انیمیشن و چند سریال تولید کرده است. اوایل امسال، میازاکی دومین اسکار خود را برای فیلم «پسر و مرغ ماهی‌خوار» دریافت کرد.

جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴ از ۱۴ تا ۲۵ می (۲۵ اردیبهشت تا ۵ خرداد) برگزار می‌شود.

کد خبر 6081732

دیگر خبرها

  • پیروزی دلسوختگان قم شانس صعود را زنده نگه داشت
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • درخشش فوق العاده شهاب زاهدی در تیم ژاپنی کار دستش داد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد