Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@20:11:53 GMT

جزئیات دیدار روحانی و عمران خان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۰۵۰

رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری مشترک با نخست وزیر پاکستان اظهار کرد: در دیداری که با آقای نخست وزیر داشتم، تاکید کردم که هر گونه حسن نیت و کلام طیب پاسخ شایسته و طیب خواهد داشت. ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران ظهر یکشنبه در نشست خبری مشترکی با نخست وزیر پاکستان که در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد اظهار کرد: آقای نخست وزیر راجع به امنیت منطقه حساس خلیج فارس نکاتی مطرح کردند که ما هم آنها را تایید می‌کنیم؛ آقای نخست وزیر بر این نکته تاکید داشتند کلید حل و فصل مسئله پایان یافتن جنگ یمن و آتش بس فوری و کمک به مردم یمن است که این می‌تواند آغاز بسیار خوبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دو کشور بر این نکته تاکید داریم که مسائل منطقه راه حل سیاسی دارد و باید از طریق گفت و گو میان کشورها مسائل موجود به حل و فصل نهایی برسد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در نشستی که با  نخست وزیر و سایر مقامات پاکستانی داشتیم خطراتی که رژیم صهیونیستی برای امنیت منطقه دارد را توضیح دادیم همچنین به آقای نخست وزیر تاکید کردیم که هر گونه حسن نیت و کلام طیب، پاسخی طیب و شایسته خواهد داشت.

روحانی با بیان این که تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران یک تروریسم اقتصادی است اظهار کرد:  در دیدار با نخست وزیر پاکستان راجع به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران نیز بحث کردیم. همچنین درباره این که چگونه برجام از نو به روال سابق خود بازگردد و این توافق مهم به طور کامل عملیاتی شود با یکدیگر گفت و گو کردیم.

وی ادامه داد: همچنین در این زمینه،این  که آمریکا برای حل مسئله باید به برجام بازگردد و تحریم‌ها را کنار بگذارد به عنوان یک نکته اساسی و کلیدی مورد تاکید ما بود.

روحانی با تشکر از نخست وزیر پاکستان به دلیل سفر به ایران گفت: مباحثی که امروز درباره آنها گفت و گو کردیم را مباحث مهمی برای منطقه و روابط جهانی می‌دانم. به آقای نخست وزیر گفتیم که حسن نیتی که ایشان برای مسائل منطقه دارند، با چهره گشاده با تلاش ایشان مواجه خواهیم بود و ایشان را یاری می‌کنیم برای این که صلح و ثبات کامل به منطقه حساس ما بازگردد.

روحانی در پایان اظهار امیدواری کرد که سفر نخست وزیر پاکستان و هیات همراه به تهران باعث خیر و منفعت دو کشور  و منطقه باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: روحانی ، عمران خان ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روحانی عمران خان دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی + فیلم

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم صبح امروز به پاکستان رفت، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به زبان فارسی خوش آمد کرد و در ادامه گفت: بعد از انتخاب دولت جدید پاکستان برای اولین‌بار است که یک مقام عالی‌رتبه به کشور ما می‌آید و این موجب افتخار ماست. چشم ما روشن و دل ما شاد. خیلی خوب.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • (ویدیو) خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی
  • ببینید | نخست‌وزیر پاکستان به زبان فارسی به رئیسی خوش آمد گفت‌
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی + فیلم
  • فیلم/ خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی
  • عکس/ استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان از رئیسی
  • فیلم| خوش‌آمدگویی نخست‌وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی