Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز یکشنبه را از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد. برنامه امروز، ترکیبی از کار‌های تاکتیکی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگنزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بعد از گرم کردن، پاسکاری‌های ترکیبی و پس از آن، تمرین ترکیبی شوتزنی و سانتر کردن در دستور کار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان در ادامه، به تمرین حمله و دفاع در قالب دو تیم قرمز و زرد پرداختند که در جریان آن، بازیکنان دستورات تاکتیکی را دریافت و اجرا می‌کردند. پایان بخش تمرین هم، انجام تنیس فوتبال بود.

 

 

شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی هم با توجه به آسیب‌دیدگی که داشتند، امروز به صورت اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند. تمرین امروز همچنین یک تماشاگر ویژه داشت. کودکی که با بیماری سختی مبارزه می‌کند، با لباس پرسپولیس از سکوها تمرین را تماشا کرد.

 

پس از تمرین امروز هم، همچنین مراسم کوچکی به مناسبت تولد یکی از ماساژورهای تیم، بهروز یوسفی گرفته شد.

 

گفتنی است؛ تمرین سرخپوشان، فردا دوشنبه در ساعت 11 انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی از حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز خبر داد.

علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد