Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حج و زیارت چهارمحال‌وبختیاری گفت: آمار ثبت‌نام کنندگان مردم چهارمحال‌وبختیاری در سامانه سماح در مقایسه با سال گذشته افزایش سه برابری را نشان می‌دهد.

یوسف آقابزرگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آمار ثبت‌نام مردم استان در سامانه سماح، اظهار کرد: تا کنون ۲۷ هزار و ۱۰۰ نفر از مردم استان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که لردگان با ۶ هزار و ۹۰۰ نفر و شهرکرد با ۶ هزار و ۶۷۰ نفر بیشترین افراد ثبت‌نام کننده را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال قبل ۹ هزار نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند، افزود: آمار ثبت‌نام کنندگان در مقایسه با سال گذشته افزایش سه برابری را نشان می‌دهد.

آقابزرگی با اشاره به اینکه ثبت‌نام تا پایان مهرماه ادامه داد، گفت: از زائران درخواست می‌شود پس از انجام مناسک، زودتر به کشور بازگردند تا از ازدحام جمعیت در عراق کاسته شود و بقیه افراد نیز بتوانند از فیض پیاده‌روی بهره‌مند شوند.

مدیر حج و زیارت استان تأکید کرد: از هم‌استانی‌ها می‌خواهیم در سامانه سماح ثبت‌نام و از بیمه و سایر خدمات برخوردار شوند، ضمن اینکه وجه نقد کافی به همراه داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که قصد ثبت‌نام در سامانه سماح برای حضور در پیاده‌روی اربعین را دارند می‌توانند به دفاتر خدمات زیارتی سازمان حج و زیارت استان مراجعه و یا از طریق آدرس اینترنتی samah.haj.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری پياده روي اربعين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری در پارسال، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در امسال ۲۶ میلیارد تومان و در ۱۲ سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به پارسال دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید

اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرکرد محله‌محور می‌شود

وی افزود: یک بودجه پنج میلیاردی جداگانه هم برای ساخت فرهنگ سرا با اولویت ساخت در منظریه، ناحیه غرب و خیابان ملت اختصاص داده شد که در مجموع ۳۱ میلیارد بودجه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

ایازی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای در حوزه فرهنگی با وجود شهردار جدید افتاد که دلیل آن نگاه خوب به مباحث فرهنگی شهر بود.
منبع: ایمنا

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال وبختیاری
  • رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری