Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور گسترده و بدون حاشیه تماشاگران زن در استادیوم ازادی در جریان دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج گفت: امروز ثابت شد ورزش محیط بسیار امنی است و خانواده ها به راحتی فرزندان جوان و نوجوان حتی نونهال خود را به این محیط می آورند و در کمال آرامش یک مسابقه را می بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد افزود: ابتدا وظیفه داریم از حضور بی نظیر تمام بانوان که با حفظ شان یک زن مسلمان در این بازی حضور پیدا کردند و به تشویق تیم ملی کشورشان برای کسب نتیجه مطلوب پرداختند تشکر کنم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین باید از تمامی نهادها و سازمان های دست اندرکار مختلف در این موضوع و به ویژه دولت تدبیر و امید که حمایتی ویژه برای حضور خانم ها در ورزشگاه داشتند همچنین از تمامی نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر تشکر کنم. حمایت بسیار ارزشمند وزیر ورزش و جوانان که با ایجاد شرایط و فضاهای مورد نیاز مقدمات این کار را فراهم کرد هم بسیار ارزشمند بود.

وی افزود: امروز ثابت شد ورزش محیط بسیار امنی است و خانواده ها به راحتی فرزندان جوان و نوجوان حتی نونهال و شیرخوار خود را به این محیط می آورند و با همکاری بی نظیر نیروی انتظامی در کمال آرامش یک مسابقه را می بینند و بدون هیچ مشکلی به آرامی به خانه های خود باز می گردند. هیچ مشکل خاصی را برای ورود و خروج بانوان از ورزشگاه ندیدیم و همه چیز در کمال آرامش بود.

فرهادی زاد تاکید کرد: خوشبختانه در گذشته هم بازی هایی داشتیم که با حضور بانوان برگزار شده اما این بار تعداد قابل توجهی از خانم ها از اقشار مختلف خانوادگی به ورزشگاه آمده بودند. امنیت و سلامتی که خود تماشاچیان در این بازی ایجاد کردند نشان داد علاقه مند به دیدن خود بازی هستند و ما هم وظیفه داریم در ادامه راه شرایط را فراهم کنیم تا این زنجیر قطع نشود.

معاون وزیر در پایان تاکید کرد: هیچ فضایی امن تر از ورزش برای زنان و دختران این سرزمین وجود ندارد. روز پنج شنبه یک امتحان بزرگ بود. دختران ما با نظم و انضباط، هیجاناتی را که متناسب با سنشان بود را در فضایی درست تخلیه کردند و در هنگام خروج آرامش کامل داشتند. این آرامش که به جامعه تزریق می شود فقط و فقط نتیجه ورزش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد