Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@18:27:00 GMT

تفاوتی که ویلموتس در تیم ملی ایجاد کرده

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۱۶۶

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ ضمن اشاره به مسیر هموار صعود تیم ملی به مرحله نهایی راهیابی به جام جهانی گفت: نشاط تاکتیکی تیم ملی با ویلموتس بیش از پیش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال طالبی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در کسب پیروزی ۱۴ بر صفر مقابل کامبوج در دومین دیدار از بازی های مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا گفت: مهم ترین موضوع که از برد پرگل تیم ملی می توان نتیجه گیری کرد میل به گلزنی است که در تاکتیک و استراتژی مدنظر آقای ویلموتس وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیدگاه ویلموتس با تفکرات کارلوس کی روش کاملا متفاوت است. او به ساختار تیم ملی برای گلزنی توجه می کند و آقای کی روش علاقه زیادی به فوتبال دفاعی داشت. البته از کی روش نمی توان به خاطر داشتن چنین سیستمی گله داشت. او در کارش بهترین بود و سیستم مد نظرش را در زمین پیاده می کرد. ویلموتس هم می خواهد تیم را با تفکرات خودش همراه کند.   طالبی درباره استراتژی تیم ملی با ویلموتس تصریح کرد: دیدگاه فنی او باعث نشاط در تیم ملی شده است. فوتبال تهاجمی را مردم ایران دوست دارند و می خواهند که تیم ملی همیشه حرفی برای گلزنی داشته باشد. ویلموتس توان تیم را روی حمله گذاشته است و نمی خواهد لحظه ای پا پس بکشد.   سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی با بحرین افزود: بحرین قوی تر از کامبوج است اما در مقابل قدرت فوتبال ایران حرفی برای گفتن ندارد. ایران از این بازی ها می تواند به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای شناخت خود استفاده کند.   وی درباره شانس صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: عراق که یکی از همگروهان ما در این مرحله است نسبت به قبل ضعیف تر شده و کار سختی مقابل این تیم نداریم. در مورد صعود تیم ملی نیز باید وضعیت را در آینده بررسی کرد و خیلی زود است که بخواهیم در این باره پیش بینی کنیم. تیم ملی در هر زمان و در هر تورنمنتی نیاز به حمایت دارد و نباید تمام تیم ها را مثل کامبوج و بحرین بدانیم.   منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

به گزرش ایسنا، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد.

در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

پوتین ساخته شده توسط هوش مصنوعی

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

دیگر خبرها

  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایت‌کار اسرائیل پیروی کند
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود
  • حقابه ایران از افغانستان چه شد؟
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد