Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  حجت نظری گفت: انتظار بود شهردار تهران در معرفی معاون امور اجتماعی و فرهنگی بر اساس وعده‌ای که پیش از انتخاب دادند، با کمیسیون تخصصی مشورت کند، اما این اتفاق نیفتاد. عدم وقوع این اتفاق در تعامل کمیسیون و معاونت تا به امروز تاثیر خود را در جاهای مختلف نشان داده است.

نظری ادامه داد: در هفته قبل شاهد بودیم برای معرفی گزینه ریاست سازمان فرهنگی و هنری نیز باز با کمیسیون مشورت نشد و متاسفانه این فعالیت جزیره‌ای بین شهرداری و شورا همچنان ادامه دارد که اتفاق خوبی نیست و انتظار داریم شهردار در حوزه‌های تخصصی با شورا مشورت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ادامه داد: تا جایی که مطلع شدم در جلسه هفته گذشته هیات امنای سازمان فرهنگی و هنری پیشنهاد می‌شود، آقای امرودی را به ریاست این سازمان منصوب کنند و آقای حناچی آن را می‌پذیرد و آقای امرودی را به عنوان گزینه پیشنهاد مطرح می‌کند و سپس اکثریت اعضا نیز به ایشان رای می‌دهند اما تا انجام امور اداری یکی از معاونان سازمان را به عنوان سرپرست تعیین می‌کنند تا فعالیت‌های سازمان مختل نشود.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 معاونت فرهنگی شهرداری حناچی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

وی تاکید کرد: از این پس تمام مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • قالیباف: دولت و مجلس در موضوعات مرتبط با ارز اتفاق نظر داشته باشند
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد