Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:58:59 GMT

پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه تمدید قرارداد نیمار

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۲۲۷

پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه تمدید قرارداد نیمار

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد قرارداد نیمار، ستاره برزیلی خود را که در تابستان اخیر شایعه جدایی‌اش از این تیم و بازگشت به بارسلونا مطرح بود، تمدید کند. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «Le10Sport» فرانسه مدعی شد مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دنبال تمدید قرارداد نیمار هستند، این در حالی است که قرارداد کنونی این بازیکن با پاریسی‌ها در سال 2022 به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم 27 ساله پس از اینکه بازگشتش به بارسلونا منتفی شد، این فصل عملکرد خوبی از خود ارائه کرده و رفتار او در زمین و خارج از زمین سبب شده تا لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نظرش در خصوص فروش او را تغییر دهد و حتی به فکر تمدید قرارداد دو ساله نیمار و حفظ او تا سال 2024 بیفتد.

نیمار در تابستان اخیر پس از دو سال حضور در جمع پاریسی‌ها به فکر بازگشت به بارسلونا افتاده بود، اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان این بازیکن در PSG ماند و بحث انتقال وی به جمع آبی‌واناری‌ها منتفی شد. رسانه‌های مختلف در تابستان گزارش داده بودند که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم آماده فروش نیمار است و در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت کند، حاضر به انتقال ستاره برزیلی خود است. 

توخل: رابطه نیمار و هواداران بهتر شده است/ امباپه نیاز به درمان‌ داردمسی: باورم شده بود که نیمار به رئال مادرید می‌رود/ دمبله نمی‌تواند به زبان اسپانیایی از داور انتقاد کند

این مهاجم 27 ساله که در سال 2017 در ازای پرداخت شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن به این تیم فرانسوی ملحق شد، بحث بازگشتش به بارسلونا در ازای معاوضه‌ شدنش با بازیکنانی همچوم عثمان دمبله، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی و البته پرداخت رقمی در حدود 100 میلیون یورو توسط بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن وجود داشت.

نیمار این فصل پس از بازگشت به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن در 5 بازی لوشامپیونه 4 گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رسانده و رابطه‌اش با هواداران PSG که سرد شده بود، اکنون بهتر شده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم

هدف بزرگ لوچو کسب چهارگانه و تاریخ‌سازی با پی‌اس‌جی است.

طرفداری | لوئیز انریکه انگیزه بالایی برای فتح تمام جام‌های ممکن فصل با پاری سن ژرمن دارد.

به گزارش اکیپ، با وجود انتقادات در طول فصل، اکنون پاری سن ژرمن تحت هدایت لوئیز انریکه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. پی‌اس‌جی که پیش‌تر قهرمان سوپرجام فرانسه شده بود، به فینال جام حذفی رسیده، با اختلاف 11 امتیازی نسبت به موناکو در صدر جدول لیگ 1 قرار گرفته و از همه مهم‌تر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌است. بعید است پاری سن ژرمن کار سختی در کسب دو جام داخلی باقی مانده داشته باشد و چالش اصلی، قهرمانی باشگاه فرانسوی برای اولین‌بار در لیگ قهرمانان اروپا است.

لوئیز انریکه که در فصل 15-2014 بارسلونا برای دومین‌بار فاتح سه گانه کرد، انگیزه زیادی برای تکرار این دستاورد تاریخی با پاری سن ژرمن دارد. ال لوچو در کنفرانس قبل از بازی با لوریان گفت؟

چهارگانه؟ بله، ما در مورد آن صحبت می‌کنیم. این یک انگیزه‌است. این راهی است تا تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن و تاریخ شهر پاریس را بنویسیم. می‌دانیم که این کار آسانی نخواهد بود، اما به خودمان ایمان داریم. ما یک تیم باورنکردنی داریم و می‌توانیم به هر چیزی دست پیدا کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم