Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@20:08:50 GMT

هیئت‌های حسینی محل فکر و اندیشه باشند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۴۰۳

هیئت‌های حسینی محل فکر و اندیشه باشند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز، 21 مهرماه در جلسه مسئولان شورای هیئات مذهبی استان گفت: هیئت‌های حسینی باید محل فکر و تبلور اندیشه باشند و در زمینه آگاه‌سازی جوانان در مقابله با انحرافات و آسیب‌ها اجتماعی گام بردارند.

وی افزود: باید در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی برای ساماندهی برنامه‌های هیئات مذهبی برای 28 صفر در تبریز و مشهد مقدس گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: عده‌ای اصرار دارند تا از هیئات مذهبی برای رسیدن به اهداف خود و یا جناح خاص در مبحث انتخابات بهره گیرند که در این مقوله مسئولین هیئت‌ها حساس باشند و نباید اجازه ورود این‌گونه افراد را داد چرا که ورود هیئت‌ها به این مسئله شایسته نیست و باید صیانت صورت گیرد.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به وظایف هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص مقابله با بدعت‌ها و انحرافات افزود: مقابله با بدعت‌ها و انحرافات و حتی آسیب‌های اجتماعی وظیفه مهمی است که باید به‌صورت ایجابی برخورد شود و باکار فرهنگی و برنامه‌ریزی‌شده در جهت از بین بردن این‌گونه ناهنجاری‌ها باشیم و بدانید که با برخورد سلبی و حاکمیتی جواب نمی‌گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به سهم بزرگ هیئات مذهبی در پیاده‌روی اربعین افزود: حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی و مردمی وظیفه همگانی است و باوجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان این فرهنگ ناب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.

حجت‌الاسلام شعبانی افزود: دشمنان اهل‌بیت(ع) طی سال‌های اخیر هر چه در توان داشتند برای ممانعت از حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی به کار گرفتند و در این راه از همه ابزارهای خود بهره جستند ولی به فضل خدا و امداد ائمه اطهار امسال شاهد افزایش زوار اربعین هستیم که این همان فرهنگ مقاومت و پایداری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حجت الاسلام شعبانی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هئیت مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب

به گزارش گروه سیاست  علم و فناوری آنا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیات همراه عصر امروز (سه‌شنبه۷ فروردین ماه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه صبح امروز به تهران سفر کردند و مورد استقبال وزیر امور خارجه کشور قرار گرفت.

اسماعیل هنیه در جریان سفر به تهران، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • محفل باشکوه «امام حسنی ها» نشانه اثرگذاری گفتمان دینی است
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب