Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنیسور روس با برتری برابر الکساندر زورف توانست مقتدرانه فاتح تنیس مسترز شانگهای شود.

در دیدار نهایی تنیس مسترز شانگهای دنیل مدودف روس به دیدار الکساندر زورف آلمانی رفت و توانست در دو ست پیاپی حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پیشتر زورف توانسته بود هر چهار دیدار قبلی خود را برابر مدودف با برد به پایان برساند ولی مدودف که این روزها در شرایط بسیار خوبی قرار دارد توانست با ارائه یک بازی برتر و حساب شده در دو ست و با امتیازهای ۶-۴ و ۶-۱ حریف خود را شکست دهد و به قهرمانی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنیسور روس برای چهارمین بار در سال ۲۰۱۹ جام قهرمانی را بالای سر برد و رکورد ۲۹ برد و ۳ باخت را در ویمبلدون به ثبت رساند. او توانست به ۶ فینال صعود و سه قهرمانی کسب کند. در این مدت ۵۹ برد به دست آورد و بالاتر از دیگر تنیسورها قرار گرفت.

مجموع جوایز نقدی این مسابقات، ۷ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۶۲۰ دلار است و گفته می‌شود از این مقدار، یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلار به قهرمان تعلق می‌گیرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!

به گزارش ورزش سه، اینتر میلان توانست قهرمانی خودش را قطعی کند و این قهرمانی که به عقیده بسیاری از کارشناسان، از پیش مشخص بود، حاصل فرم بسیار فوق العاده مدیریت و بازیکنان بوده است که نمی‌توان این دو عنصر را در کسب بیستمین اسکودتوی آنها نادیده گرفت.

اچربی مرد خستگی ناپذیر اینتر، چالهان اوغلوی خلاق، باستونی همیشه آماده، یان سومر آگاه، فراتسی عاشق و دیگر نام‌هایی که هر کدام در فصل ۲۰۲۳/۲۴ در پازل تاکتیکی سیمونه اینزاگی خوش درخشیدند تا در نهایت کاپیتان لائوتارو همراه با نیکولو بارلا مسئول بالا بردن اسکودتو در پایان فصل باشند.

سیمونه اینزاگی علی رغم نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین سال‌های درخشانی که با لاتزیو داشت، هیچوقت مورد تمجید رسانه‌ها قرار نمی‌گرفت و همیشه قهرمان نشدن او در لیگ ایتالیا یک ضعف در کارنامه مربیگری‌اش به شمار می‌رفت. مردی که با لاتزیو دو مرتبه در شرایط قهرمانی قرار گرفت اما ویروس کرونا با شیوع غیرقابل پیش بینی خود تمام معادلات را برهم زد و این حسرت را به دل او گذاشت. او در اینتر هم خیلی زود شیوه بازی خودش را پیاده کرد ولی بدشانسی نراتزوری بار دیگر باعث شد اسکودتو با اشتباهات مرگبار هندانوویچ از دست آنها لیز بخورد.

حالا ستاره دوم قرار است روی پیراهن آبی و مشکی پوشان ثبت شود تا در این زمینه از همشهری قرمزپوش خود جلو بیفتند و در بهترین شرایط برای یک سال هواداران میلان باید به فکر کری خوانی اینتری‌ها با اشاره به ستاره دوم پیراهنشان باشند.

اینتر برای مرور این قهرمانی نمی‌تواند هیچ موردی را نادیده بگیرد و اگر روزی، آیندگان به فصل ۲۰۲۳/۲۴ برگشتند باید بدانند که اینتر به عنوان یک تیم موفق به قهرمانی شد و صرف مرور عملکرد انفرادی بازیکنان این تیم، نادیده گرفتن ماهیت فوتبالی است که اینزاگی در سری ا اجرا می‌کند و این چرخ دنده بدون هر یک از اجزایش، می‌توانست به مشکل بخورد!

دیگر خبرها

  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری