Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:35:45 GMT

دمای هوا در چهارمحال و بختیاری کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۴۴۱

دمای هوا در چهارمحال و بختیاری کاهش می یابد

شاهرخ پارسا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی برای امروز جوی نسبتا پایدار را نشان می دهند اما برای روز یک شنبه و دو شنبه در سطح استان خصوصا نواحی کوهستانی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

وی گفت: از روز سه شنبه تا پایان هفته آسمانی صاف تا کمی ابری در بعد از ظهرها همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین از روز سه شنبه کاهش دمای هوا انتظار می رود.

وی گفت: در حال حاضر شهرکرد  خنک ترین منطقه چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دمای هوا در شهرکرد به چهار درجه سانتی گراد رسیده است.

کد خبر 4745522

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد هواشناسی چهارمحال و بختیاری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین استانداری سمنان شهرکرد نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این روند افزایشی موجب افزایش پنج تا هشت درجه ای دما می شود که در مناطق جنوبی و شرقی محسوس تر خواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: روز گذشته، بارش های پراکنده مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا گرفت که کاخک گناباد با ۶ و نیم میلیمتر بیشترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده های غالب در استان است که در مناطق غربی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.

 
 

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد