Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا حلم زاده، دختری که کیهان عکسش را 2 روز پیاپی با عنوان قربانی آزادی منتشر کرد نسبت به این اقدام کیهان روی شبکه اجتماعی توئیتر واکنش نشان داد و نوشت: «آقای کیهان! اگر دو میلیون بار هم عکسم رو چاپ کنی و توضیح بدی، من به قربانی تبدیل نمی شم!

سارا حلم زاده، یکی از تماشاگران بازی ایران-کامبوج در ورزشگاه آزادی که کیهان دو روز پیاپی عکس وی را با عنوان "قربانیان آزادی" در صفحه اول منتشر کرد، در توئیتر خطاب به کیهان نوشت: "بگذار کنار هم زندگی کنیم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا حلم زاده، دختری که کیهان 2 روز عکسش را با عنوان قربانی آزادی منتشر کرد

به گزارش عصر ایران، در پی انتشار عکس دو دختر تماشاگر ورزشگاه آزادی در صفحه اول روزنامه کیهان در روز شنبه و تکرار آن در روز یکشنبه با تیتر "قربانیان آزادی"، سارا حلم زاده یکی از آن دو دختربا انتشار متنی خطاب به کیهان در توئیتر خود نوشت: «آقای کیهان! اگر دو میلیون بار هم عکسم رو چاپ کنی و توضیح بدی، من به قربانی تبدیل نمی شم! کاش بذارین کنار هم زندگی کنیم.»

   

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی آمده است:همزمان با اجرای طرح نور در کشور که با همکاری، همراهی و حمایت بانوان و دخترانِ عزیزِ ایران زمین با موفقیت در حال اجرا می‌باشد رسانه‌های معاند با استفاده از تصاویر و ویدئوهایِ آرشیوی و بازنشر آن سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.
ویدئو مربوط به دستگیری یکی از لیدرهایِ اصلیِ اغتشاشات سال ۱۴۰۱ می باشد که اقدام به تخریب اماکن عمومی و دولتی در شهر تبریز نمود که توسط مامورینِ نسوان دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردید.گفتنی است روشنگری لازم نیز در آن زمان انجام گرفته است.

کد خبر 845329 برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب استان آذربایجان شرقی فراجا

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • واکنش فوری پلیس به انتشار یک ویدئوی جنجالی
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • ببینید | چالش حقیقت امیرعلی نبویان در ستاره‌بازی؛از اشک برای دختر اوین رفته تا راز تقلب بزرگ در پدرخوانده