Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:40:45 GMT

سارقان مسلح در سرقت از بانک گلپایگان ناکام ماندند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۵۵۱

سارقان مسلح در سرقت از بانک گلپایگان ناکام ماندند

به گزرش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سبحانی با بیان اینکه طی اطلاع از فعالیت دو فرد غیر بومی که در یکی از مناطق شهرستان مستقر شده بودند پلیس آگاهی تحقیقات خود را در ارتباط با این افرد آغاز کرد، اظهار داشت:  پس از تحقیق و بررسی مشخص شد که این دو نفر دارای سابقه سرقت مسلحانه و آدم ربایی، و تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان مشهد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این دو نفر متهم که قصد سرقت مسلحانه در یکی از بانک‌های شهرستان را داشتند بلافاصله با سرعت عمل ماموران و با دستور مقام قضائی در مخفیگاه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلپایگان افزود: پس از بازرسی از محل مخفیگاه این دو متهم انواع سلاح سرد و گرم، تیرهای جنگی، لوازم تغییر چهره، گوشی تلفن همراه هوشمند، سیم کارت و انواع تجهیزات دفاع شخصی کشف شد.

کد خبر 4744695

منبع: مهر

کلیدواژه: گلپایگان نیروی انتظامی سارقان مسلح دستگیری سارق اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد نیروی انتظامی رادیو اربعین استانداری سمنان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.    این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.   فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.   سردار سلمانی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • حاشیه امن برای زورگیران خشن مسلح؛ تعطیلی صدور احکام محاربه؟!
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان