Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، حضور زنان در دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج را آزمونی بزرگ عنوان کرد و گفت: هیچ فضایی امن‌تر از ورزش برای زنان و دختران این سرزمین وجود ندارد.

«مهین فرهادی‌زاد» با قدردانی از حضور بی‌نظیر تمام زنان که با رعایت شان یک زن مسلمان در  این رویداد حضور یافتند، اظهار داشت: امروز ثابت شد ورزش محیط بسیار امنی است و خانواده‌ها به‌راحتی فرزندان جوان، نوجوان و حتی نونهال و شیرخوار خود را به این محیط می‌آورند و با همکاری بی‌نظیر نیروی انتظامی در کمال آرامش یک مسابقه را می‌بینند و بدون هیچ مشکلی به خانه‌های خود باز می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه در گذشته هم دیدارهای داشتیم که با حضور زنان برگزار شده است اما این بار تعداد قابل‌توجهی از زنان به ورزشگاه آمده بودند. امنیت و سلامتی که خود تماشاچیان در این بازی ایجاد کردند نشان داد علاقه‌مند به دیدن بازی فوتبال هستند و ما هم وظیفه داریم در ادامه راه شرایط را فراهم کنیم تا این زنجیره قطع نشود.
فرهادی‌زاد افزود: روز پنج‌شنبه هفته گذشته یک امتحان بزرگ بود و تزریق آرامش به جامعه تزریق تنها از طریق ورزش میسر است.

بدنبال فراهم شدن زیرساخت های لازم جهت ورود زنان به ورزشگاه به منظور تماشای دیدار ایران و کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، فدارسیون فوتبال با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، سامانه بلیت‌فروشی این دیدار را با اختصاص جایگاه به زنان فعال کرد و زنان ایرانی هم توانستند برای نخستین‌بار با خرید بلیت، وارد ورزشگاه آزادی تهران شوند.

دیدار تیم‌های ملی ایران و کامبوج پنجشنبه ۱۸ مهرماه برگزار شد و ملی‌پوشان با نتیجه پرگل ۱۴ بر صفر بدون دردسر میهمان خود را شکست دادند./ وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

دیگر خبرها

  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!