Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرانزلی حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با ابراز خرسندی از گسترش تعامل میان سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی ازظرفیت های لازم نظیر امکانات آزمایشگاهی و... برخوردار بوده و بستر برای توسعه همکاری ها میان این واحد دانشگاهی و سازمان فنی و حرفه ای فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی با اشاره به تغییر نگاه و رویکرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی و توجه بیشتر به امر مهارت آموزی و تخصص گرایی، اضافه کرد: این نگاه در مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی تقویت گردیده و تغییر عنوان معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت آموزش های عمومی و مهارتی در راستای همین تغییر رویکرد بوده است.

در ادامه این دیدار محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز اشاره کرد: لزوم گسترش تعامل میان سازمان فنی و حرفه ای و مراکز دانشگاهی در دستور کار این سازمان قرارگرفته و می توان با انجام پروژه های مشترک و برنامه های مختلف نظیر برگزاری سمینارها و ...، مهارت های لازم را به دانشجویان آموزش داد و بی تردید تزریق رویکرد مهارت آموزی به دانشجویان، نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

محمد حسینی همچنین افزود: لازم است تخصص و مهارت های لازم برای رشته های مختلف، شناسایی گردیده و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت گیرد تا بستر و زمینه برای احراز شغل توسط دانشجویان فراهم شود.

به گزارش ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیات علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

فیض گفت: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر نقش مهمی در ارایه خدمات در زمینه مهارت آموزی و اشتغالزایی برای جوانان مهدیشهری دارد.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر از ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان سال گذشته ۲۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت این مرکز هزینه شد که با تخصیص این اعتبارات، طرح پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد.

وی بیان کرد: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر دارای اسکلت بتنی با زیربنای ۲هزار و ۴۵۰ متر مربع در سه طبقه است.

وی اضافه کرد: چهار کارگاه سنگین آموزشی، ۲ کارگاه سبک آموزشی، ۲ کارگاه آموزش گردشگری و هتل‌داری، سالن جلسات و فضای اداری از جمله ظرفیت‌های ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی