Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تنی چند از کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از روند پیشرفت فاز نخست پروژه های احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار و شهید بروجردی بازدید میدانی به عمل آوردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در جریان این بازدید که با حضور مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد، مسیر 1800 متری فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار (بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا تقاطع خیابان شهید مزینانی) پایش و گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی پروژه ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این بازدید میدانی، روند پیشرفت عملیات اجرایی در فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی مورد پیمایش قرار گرفت تا آخرین وضعیت اجرایی در مسیر 3700 متری بخش حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیر گذر میدان جانبازان بررسی و ارزیابی شود.
بازدید کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از این 2 پروژه راهگشای عمرانی در حالی صورت پذیرفت که پیشرفت 95 درصدی عملیات اجرایی فاز نخست پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار حاکی از افتتاح قریب الوقوع این معبر بزرگراهی است. در پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی نیز در حالی که پیشرفت فاز نخست پروژه از مرز 62 درصد فراتر رفته است، پل تقاطع محور 45 متری کن به سرعت به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک می شود. بهره برداری از این پل سواره رو ضمن تقویت ارتباطات شمالی- جنوبی در مسیر بزرگراه شهید بروجردی، بسیاری از مشکلات ترافیکی شهروندان در رابطه با اجرای این پروژه بزرگراهی را برطرف خواهد ساخت.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدید کارشناسان شورا پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های ترافیکی با اشاره به تقاطع غیر همسطح معلم اظهار کرد: در راستای کاهش ترافیک در نقاط مختلف شهر، ۵ پروژه تقاطع غیرهمسطح در حال احداث است.

هوشیار افزود: عملیات عمرانی احداث پل معلم باهدف کاهش ترافیک معابر و تسهیل در دسترسی به فرودگاه به طول ۶۳۰ متر و عرض ۱۶ متر در بافت متراکم شهری تداوم دارد.

وی از پیشرفت فیزیکی ۴۶ درصدی تقاطع غیرهمسطح معلم خبر داد و گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های ترافیکی شهر با بهره‌گیری از روش سگمنتال با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است. این پل با طول عرشه ۱۶ متر عریض‌ترین پل سگمنتال کشور خواهد بود و در خرداد ماه مطابق برنامه‌ریزی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تبریز با بیان اینکه استحکام پل‌های سگمنتال بیشتر از دیگر پل‌ها است، افزود: ۶۰ فقره از قطعات پیش ساخته (سگمنتال) عرشه این پل روگذر در کارخانه تولید شده است.

یعقوب هوشیار تقاطع غیرهمسطح قراملک را دیگر پروژه‌های ترافیکی شهرداری در غرب تبریز خواند و تصریح کرد: عملیات عمرانی پروژه روگذر قراملک به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر، ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی بی وقفه تدوام دارد و با بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح در خرداد شاهد روان سازی ترافیک شهری در این محدوده خواهیم بود.

هوشیار با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی دوربرگردان حیدرآباد به پاسداران خاطر نشان کرد: پروژه دوربرگردان حیدر آباد به اتوبان پاسداران با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان یکی از مطالبات اهالی منطقه حیدر آباد است و هدف از اجرای این تقاطع غیر همسطح، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر و دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال غرب تبریز (طرح تبادل ارس) است.

وی همچنین از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی تقاطع غیرهسمطح خلعت‌پوشان خبر داد و افزود: پل خلعت‌پوشان با سازه قوسی فلزی به طول ۱۰۰ متر و به عرض ۱۷.۵ متر و در راستای ایجاد دسترسی‌های جدید در شهرک خاوران اجرایی می‌شود.

گفتنی است علاوه بر این چهار پل، تقاطع غیر همسطح شهید حیدری نیز در فاز دوم پل ولایت در حال اجرا شدن است و شهرداری تبریز برای احداث ۵ پل جدید ۲ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

کد خبر 6062842

دیگر خبرها

  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • دوربرگردان ایمن در تقاطع اورکت حاجی محور بندرترکمن به آق قلا احداث می شود 
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • افتتاح پل تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید باقری تا خردادماه
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌ های تهران در ایام نوروز
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است