Web Analytics Made Easy - Statcounter

به پزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ده ها هزار نفر از نیروهای ارتش و نیروهای امدادی ژاپن امروز یکشنبه با اعزام به مناطق طوفان زده این کشور سعی در امدادرسانی به مردم کردند.

طوفان هاگیبیس که یکی از بدترین طوفان های ژاپن در تاریخ معاصر این کشور محسوب می شود تا کنون ۲۳ کشته، ۱۶ مفقود و بیش از ۱۰۰ مجروح برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این طوفان که مناطق مرکزی و شرقی ژاپن را تحت تاثیر قرار داده موجب قطع برق بیش از ۵۰۰ هزار منزل مسکونی و لغو بیش از ۸۰۰ پرواز نیز گردیده است. 

طوفان بسیار قوی هاگیبیس پس از اصابت به توکیو، پایتخت ژاپن، راهی نواحی شمالی این کشور شده است.

گردبادها و باران های سیل آسای ناشی از هاگیبیس دیروز شنبه (۱۲ اکتبر) زندگی عادی را در توکیو مختل کرد؛ فروشگاه ها، کارخانه‌ ها و خطوط حمل و نقل قطار تعطیل شدند و خیابان های معمولا شلوغ پایتخت، تقریبا خالی بودند و هم زمان، زلزله ای به قدرت ۵.۷ این شهر را لرزاند.

هاگیبیس شدیدترین طوفان ژاپن در ظرف شش دهه گذشته بوده است.

کد خبر 4745579 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: طوفان هاگیبیس ژاپن تلفات سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه عراق دونالد ترامپ عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین ایران روسیه رجب طیب اردوغان فرانسه جنگ 2015 یمن افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین

به گزارش قدس آنلاین، مقامات محلی گفتند که در پی بارش شدید باران مداوم در بسیاری از مناطق استان گوانگدونگ در جنوب چین در روزهای اخیر، چهار نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر ناپدید شدند.

بر اساس اخباری که دیشب منتشر شده، سه نفر در شهر ژائوکینگ جان باختند و قربانی دیگر نیز یک امدادگر در شهر شائوگوان است.

۱۰ نفر مفقود شده از شهرهایی از جمله شائوگوان و چینگ یوان هستند و عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد.

بارندگی شدید اخیر بسیاری از شهرهای جنوب چین را تحت تاثیر قرار داده است که این امر به آسیب دیدن خانه‌ها، مسدود شدن جاده‌ها و رانش زمین منجر شده است.

تاکنون حدود ۱۱۰ هزار نفر از ساکنان شهر گوانگدونگ تخلیه شده اند و ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر به صورت فوری اسکان داده شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • سقوط 2 بالگرد نظامی ژاپن/ یک کشته و 7 مفقود
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟