Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سبزیان گفت: ۲۳ روایتی که در کتاب «به سفارش مادرم» از خاطرات سفر اربعین قید شده است زیباترین برداشتهای یک جوان از سفر اربعین است که خود نیز حضور در مراسم پیاده روی اربعین را مدیون سفارشهای مادر می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حجت الاسلام علی اکبر سبزیان» در مراسم خوانش و معرفی کتاب «به سفارش مادرم» در آستانه اربعین حسینی که با حضور بی بی طاهره طهماسبی، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی و احسان حسینی نسب نویسنده کتاب به سفارش مادرم و جمعی از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار شد؛ بیان کرد: کتاب «به سفارش مادرم» کتابی بسیارارزشمند و خواندنی از سفر اربعین است که توسط نویسنده ای از نسل جوان با برداشتهایی مبتنی بر حس واقعی خود از حضور در پیاده روی اربعین نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در ادامه اظهار داشت: مطالعه این کتاب برای کسانی که در هر دلیلی از فیض حضور در پیاده روی اربعین جا مانده اند شوق حضور در این پیاده روی عظیم و جهانی را بیشتر می کند و باعث دعای خوانندگان برای توفیق حضور در این همایش جهانی است.

 

وی ادامه داد: 23 روایتی که در کتاب از خاطرات سفر اربعین قید شده است زیباترین برداشتهای یک جوان از سفر اربعین است که خود نیز حضور در مراسم پیاده روی اربعین را مدیون سفارشهای مادر می باشد.

 

حجت الاسلام سبزیان نگاه به حادثه عظیم پیاده روی اربعین را ازمنظر بین المللی و گسترش ارتباطات و دوستیهای بین المللی حائز اهیمت دانست و افزود: گسترش فعالتیهای جهانی و ارتباط بین المللی بین شیعیان و جهان غیر شیعی یکی از ویژگیهای عصر ظهور است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی با بیان اینکه این کتاب یک کتاب مناسب به عنوان کتاب مناسک پیاده روی اربعین برای جوانان است گفت: نگاه لطیف و جوان پسند و تالیف کتابی ارزشمند مطمئنا حاصل نگاه ویژه امام حسین(ع) است و در نگارش این کتاب نیز قطعا لطف سیدالشهدا شامل حال نویسنده شده است و به همین خاطر این کتاب و تلاش نوینده در تالیف این اثر ماندگار خواهد بود.

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد شیراز اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز مهران کتاب به سفارش مادرم پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه دارد.
برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir در نظر گرفته شده است.
قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به پارسال افزایش دارد.
کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.
دانش آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۹ شهریورادامه دارد.
دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم