Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@07:02:23 GMT

چاپ عکس رنگی از موبایل در کسری از ثانیه!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۱۰۸

چاپ عکس رنگی از موبایل در کسری از ثانیه!

‌می‌دهد عکس‌های خود را مستقیما از تلفن همراه، چاپ کنند.

این گجت جدید موسوم به "پولاروید لب" (Polaroid Lab)، یک چاپگر به رنگ سیاه و سفید است که می‌تواند هر نوع عکس دیجیتالی را مسقیما از تلفن همراه کاربر دریافت و چاپ کند.

کاربران برای چاپ عکس خود باید ابتدا عکس مورد نظر را از اپلیکیشن پولاروید اوریجینالز انتخاب کنند و سپس صفحه تلفن همراه خود را روی چاپگر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این چاپگر در آزمایش اخیر خود، عملکرد خوبی داشته، اما ابزار پر هزینه‌ای برای کاربر است.

"اسکار اسمولوکوفسکی" (Oskar Smolokowski)، مدیرعامل پولاروید اوریجینالز در نشست رونمایی از این چاپگر گفت: ایده ما از ساخت پولاروید لب، این است که عکس‌های مهم تلفن همراه، به تصاویر ملموس تبدیل شوند تا کاربران بتوانند آن‌ها را به جای فضای ابری، در منزل خود نگهداری کنند.

چاپگر پولاروید لب، با قیمت ۱۳۰ دلار به بازار عرضه شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گوشی هوشمند چاپگر عکس تکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی

در اواخر سال گذشته همزمان با افزایش التهابات ارزی در حالی شاهد افزایش قیمت برخی مدلهای تلفن همراه بودیم که تأمین ارز آنها از سامانه نیما با نرخ تقریباً ثابت ۳۸ الی ۴۰ هزار تومان انجام می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به‌تازگی در فضای مجازی اخبار انتقادی از سوی برخی فعالان و کارشناسان در خصوص  رشد غیرمنتظره تعدادی از مدلهای تلفن همراه که تأمین ارز آنها از سامانه نیما و با نرخ مرکز مبادله و طلا و ارز انجام شده است، مطرح گردیده است.

لازم به ذکر است: هم‌اکنون تأمین ارز تلفن همراه به‌دوشکل انجام می‌شود؛ برای گوشیهای وارداتی تا قیمت 600 دلار تأمین ارز از سامانه نیما و برای تلفن همراه بالای 600 دلار از جمله آیفون و دو مدل از سامسونگ از طریق رویه واردات در مقابل صادرات خود با نرخ آزاد ارز ثبت سفارش و تخصیص صورت می‌گیرد.

بر این اساس قیمت یکی از مدلهای گوشی چینی ظرف یک ماه حدود 50 درصد افزایش یافته و از حدود 20 میلیون تومان به قیمت تقریبی 30 میلیون تومان در برخی فروشگاههای آن‌لاین، افزایش یافته است،
این در حالی است که در ماههای اخیر در مورد سایر برندهای تلفن همراه چنین نوسان ملموسی دیده نمی‌شود.

گفتنی است حداکثر سودی که به‌صورت قانونی در لایه واردات لحاظ می‌شود 18 درصد است. یکی از گمانه‌ها درخصوص جهش قیمتی مذکور احتمال افزایش ارزش گمرکی مدل مذکور در سامانه tsc است.

انتهای پیام/+

 

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • جهش قیمتی برخی مدلهای تلفن همراه با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعتش را پاک کنیم؟