Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم خستو پیش از ظهر یکشنبه در صد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورای شهر،  با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پسماند به تازگی کانکس هایی را در سطح شهر مستقر کرده که چهره شهر را مخدوش کرده است، گفت: جمع آوری زباله های خشک ضروری است به همین منظور و برای جلوگیری از مخدوش شدن چهره شهر بهتر است که این سازمان برای استقرار کانکس ها با سازمان سیما منظر و خدمات شهری هماهنگی های لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بر ضرورت جمع آوری سگ های بلاصاحب از سطح شهر تاکید کرد و ابا اشاره به افزایش تعداد سگ ها، گفت: این موضوع باید بررسی و مدیریت شود.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری به راه اندازی اتوماسیون اداری ماده ۱۰۰ شهرداری اشاره کرد و گفت: ضروری است شهرداری برای راه اندازی اتوماسیون حوزه املاک نیز چاره ای بیاندیشد زیرا با ثبت املاک دست واسطه ها کوتاه و تخلفات کمتر می شود.

خستو در ادامه نطق پیش از دستور خود بر لزوم شفاف سازی بودجه فرهنگی مناطق تاکید کرد و گفت: شورا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان بودجه فرهنگی به مناطق دهگانه شهرداری تخصیص داده که نحوه هزینه کرد آن باید به صورت شفاف به شورا ارائه شود.

رئیس کمیسون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج همچنین از شهردار کرج خواست تا در خصوص انعقاد قرارداد فاز اول و دوم خانه نمایش کرج اقدامات لازم انجام شود تا با تخصیص بودجه عملیات اجرا آغاز شود.

کد خبر 4745616

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج شورای شهر کرج اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد استانداری سمنان رادیو اربعین نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تاکید کرد و گفت: آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بعدازظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ از مجموعه تاریخی‌فرهنگی سعدالسلطنه قزوین بازدید کرد و در جریان این بازدید با هنرمندان فعال دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از سرای سعدالسلطنه بر ضرورت زنده نگه داشتن هنرهای بومی قزوین تأکید و اظهار کرد: در همین راستا آموزش این هنرهای بومی فاخر به نسل جوان باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

خسروپناه اضافه کرد: استان قزوین ظرفیت‌های گردشگری زیادی دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد، زنده نگه داشتن هنرهای بومی بسیار حائز اهمیت است و بهترین راهکار برای تحقق این مهم آموزش این هنرها به نسل جوان است.

وی با بیان اینکه احیا، مرمت، بازسازی و بهره‌برداری از مجموعه کاروان‌سرای درون‌شهری سعدالسلطنه اقدام به‌جایی بوده است، تصریح کرد: توجه به ارزش‌های فرهنگی‌اجتماعی همزمان با تلاش برای توسعه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 747287

دیگر خبرها

  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود