Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعدالله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دو پرواژه ویژه اربعین از ساری به مقصد نجف در فرودگاه دشت ساز برقرار شده است، زمان این پروازها را روز دوشنبه و سه شنبه از مقصد ساری به نجف اعلام کرد.

وی ظرفیت هر یک از پروازها را ۱۳۰ نفر اعلام کرد ودرباره افزایش شمار پروازهای فرودگاههای استان در سال جاری اظهار داشت: از ابتدای آبان ماه دو پرواز جدید در مسیر مشهد - نوشهر - مشهد، سه پرواز در مسیر تهران - نوشهر و بالعکس و یک پرواز در مسیر ساری - تبریز و بالعکس افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطنخواه شمار پروازهای انجام شده در فرودگاه استان را در سال جاری دو هزار و ۶۵۵ فروند اعلام و با اشاره به رشد دو درصد آن اظهار داشت: تراز پروازی در برخی مسیرها مثبت بوده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران تعداد مسافران جابجا شده توسط ناوگان هوایی در استان را بیش از ۲۲۷ هزار نفر بیان کرد.

مازندران سه فرودگاه در رامسر، نوشهر و دشت ناز ساری دارد.

کد خبر 4745620

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه ساری اربعین حسینی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد استانداری سمنان رادیو اربعین نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس دستورالعمل ابلاغی که صبح امروز (۳۱ فروردین) توسط سازمان هواپیمایی کشوری اعمال شده بود؛ هم‌اکنون تمام محدودیت‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و امام خمینی (ره) لغو شده؛ هم‌اکنون فرایند پذیرش مسافر این فرودگاه آغاز شده است.

کد خبر 6082252 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری