Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:42:34 GMT

واکنش مدیر بایرن به شایعه جدایی توماس مولر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۱۸۱

واکنش مدیر بایرن به شایعه جدایی توماس مولر

کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که توماس مولر تا پایان فصل در بایرن مونیخ باقی خواهد ماند.

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، این روزها شرایط خوبی را در این تیم تجربه نمی‌کند. مولر از ابتدای فصل در اکثر بازی ها کار را به عنوان نیمکت نشین آغاز کرده و فرصت کمی به او برای حضور در زمین رسیده است؛ موضوعی که باعث شده طی روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر جدایی این ستاره آلمانی از بایرن مونیخ در ماه ژانویه شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، پیرامون شایعات جدایی مولر صحبت کرد و گفت:" باشگاه و توماس مولر همواره رابطه خوبی با یکدیگر داشته اند. او همچنان عضو بسیار مهمی برای باشگاه است. اگر قرار بود که مولر از نیمکت‌نشینی راضی باشد، قطعاً او حالا جایی در بایرن‌مونیخ نداشت. او باید برای تغییر شرایط خود تلاش کند و به نظر من این کار را نیز انجام می دهد.
مولر روز یکشنبه با کواچ ملاقاتی داشته و با او درباره مسائل مختلف صحبت کرده است. صحبت‌های کواچ مبنی بر احتمال جدایی مولر به شکل بدی تعبیر شده است و ما هیچ علاقه ای به فروش او در زمستان نداریم."


از زمان ورود ایوان پریشیچ و فیلیپ کوتینیو به بایرن مونیخ شرایط برای مولر سخت تر از قبل هم شده است. علاوه بر این سرژ گنابری نیز هم اکنون فرم فوق‌العاده‌ای دارد که این موضوع نیز کار را برای مولر ۳۱ ساله دشوار کرده است.
مولر از ابتدای حضورش در بایرن مونیخ و از سال ۲۰۰۸ همواره در ترکیب اصلی بایرن بوده است و در ۵۰۰ بازی برای این تیم ۱۸۳ گل نیز به ثمر رسانده است.

 

 

توماس مولر بایرن مونیخ کارل‌هاینس رومینیگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: توماس مولر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن این هفته بدجور روی شانس!

به گزارش ورزش سه اشتوتگارت که در راه نایب‌قهرمانی بوندس لیگا موی دماغ بایرن شده بود با شکست امروزش سه امتیاز عقب افتاد. 

امروز از هفته سی ام بوندس لیگا اشتوتگارت مقابل وردربرمن با نتیجه دو بریک شکست خورد تا در امتیاز 63 باقی بماند و با 3 امتیاز کمتر از بایرن مونیخ در رده سوم قرار بگیرد. 

با این نتیجه بایرن مونیخ که دیروز با 5 گل یونیون برلین را شکست داده با سه امتیاز بیشتر از اشتوتگارت در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل شانس این را دارد تا نایب قهرمانی اش را قطعی کند. 

از سوی دیگر بوروسیا دورتموند که حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضراست با قبول تساوی دقیقه 97 مقابل بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام این فصل همچنان در رده پنجم و پایین تر از لایپزیش در رده پنجم ماند تا کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!