Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید بشار بازی بعدی سرخپوشان را از دست بدهد.

طرفداری- وضعیت هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی این تیم با پیکان مشخص نیست.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال عراق روز سه‌شنبه در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت و ممکن است بشار رسن، هافبک باشگاه پرسپولیس چند روز بعد از این بازی به ایران برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هافبک عراقی سرخپوشان به علت کار شخصی شاید مجبور شود چند روزی را از گابریل کالدرون مرخصی بگیرد و در آن صورت بازی پرسپولیس برابر پیکان را از دست خواهد داد. قرار است زمان بازگشت بشار به ایران بعد از بازی عراق و هنگ‌کنگ مشخص شود.

دیدار پرسپولیس - پیکان در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز یکشنبه 28 مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان

آفتاب‌‌نیوز :

 دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در حالی با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید که رامین رضائیان در آخرین ثانیه‌های نیمه اول به دلیل تکل روی پای بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

همین امر موجب شد تا در خصوص محرومیت او در بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس به دلیل دریافت چهار کارت زرد بحث و بررسی شود. طبق گزارش بازی موجود در سایت‌های مختلف خبری، رامین رضائیان در بازی تیم‌های آلومینیوم، نساجی و هوادار کارت زرد گرفته بود که با احتساب اخطار مقابل ملوان، چهارمین کارت زرد خود را دریافت کرده و نمی‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

با این حال رضائیان با انتشار استوری در اینستاگرام خود عنوان کرد سه اخطار با احتساب کارت زرد امروز مقابل ملوان دریافت کرده و از بازی با پرسپولیس محروم نیست.

پس از او نیز مسؤولان باشگاه سپاهان عنوان کردند کارت زردی که در دیدار با آلومینیوم برای رضائیان ثبت شده متعلق به این بازیکن نیست و طبق اعلام گزارش ناظر بازی در دیدار با آلومینیوم هیچ کارت زردی به این بازیکن ملی پوش تعلق پیدا نکرده است؛ بنابراین او با سه اخطار می‌تواند در دیدار حساس مقابل پرسپولیس بازی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت