Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرمانداری حمیدیه اظهار داشت: برای اسکان زائرین حسینی تعداد ۷۵ باب منزل و ۶ باب حسینیه ویژه برادران و خواهران تدارک دیدیم. این منازل شخصی و مردم در اختیار زائرین قرار داده اند. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

هومن طهماسبی بیرگانی با اشاره به حضور بیش از 30 موکب فعال در مسیر حمیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در حمیدیه اظهار داشت: مواکب شهرستان که در مسیر پیاده روی اربعین قرار دارند به شکل روزانه پایش و مشکلات آنها حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود امکانات کامل برای اسکان و جابجایی زائرین در مسیر حمیدیه افزود: در دو روز گذشته بیش از 600 نفر از زائرین حسینی را در منازل پیش بینی شده اسکان دادیم.

معاون فرمانداری حمیدیه اظهار داشت: برای اسکان زائرین حسینی تعداد 75 باب منزل شخصی و 6 باب حسینیه ویژه برادران و خواهران تدارک دیدیم. این منازل شخصی و مردم در اختیار زائرین قرار داده‌اند. امکانات رفاهی مانند استحمام و غذا در این منازل و حسینیه ها فراهم است.

وی بیان داشت: در طی دو روز گذشته بیش از 3 هزار وعده غذایی بین زائرین به شکل شبانه روز توزیع شده است. همچنین در طول مسیر مردم با چای، میان وعده و میوه از زائرین به گرمی استقبال می‌کنند.

اخبار اربعین 98 | 150 دستگاه اتوبوس در مسیر استان مرکزی به مهران خدمات رسانی می‌کنندتوزیع روزانه 100هزار پرس غذا بین زائران اربعیناخبار اربعین 98| پیاده‌روی جاماندگان اربعین در زاهدان برگزار می‌شود

طهماسبی با اشاره به روح مردمی این پیاده روی عظیم، ادامه داد: علاوه براین خدمات، مردم با پخت روزانه بیش از 800 قرص نان محلی و توزیع شربت مهمانان ابی عبدالله را پذیرایی می‌کنند.

وی همچنین گفت: حدود 30 چشمه سرویس بهداشتی و 15 باب حمام برای رفاه حال زائرین در مسیر تعبیه شده است.همچنین در صورت نیاز اردوگاه ثامن برای اسکان آماده شده است.

انتهای پیام/ز

R41468/P1549/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پایان یافتن معاینات پزشکی پیش از اعزام زائرین حج تمتع ۱۴۰۳ در این استان، به منظور تصمیم گیری در خصوص استطاعت جسمی آن دسته از متقاضیانی که پزشکان نسبت به تأیید آنها مردد هستند تشکیل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: همچنین متقاضیانی که به نظر پزشکان معترض هستند نیز پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور پزشک اولیه در زمان برگزاری کمیسیون اظهار کرد: ۴ پزشک متخصص قلب و عروق، داخلی، متخصص پزشکی ورزشی و مغز و اعصاب به همراه نماینده استانی مرکز پزشکی حج پرونده‌ها را بررسی کردند که نتایج آن طی روزهای آتی برای انجام مراحل نهایی ثبت نام به زائرین اعلام می‌شود.

کد خبر 6082040

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور