Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در مجموعه اتوبوسرانی اصفهان کمبود ناوگان مشهود است، اظهار داشت: با توجه به اینکه اتوبوس های فرسوده از ناوگان خارج می شوند، کمبود ناوگان احساس می شود.

وی افزود: متاسفانه خودروسازان علی رغم دریافت پیش پرداخت نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند و قرار بر این است تا مناقصه خرید اتوبوس برگزار شود و تا سال آینده در کنار بازسازی اتوبوسها ۲۰۰ اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان اصفهان کمترین تردد را با مترو انجام می دهند، ابراز داشت: سالیانه رایانه بهره برداری از خط یک مترو توسط شهرداری شهر اصفهان بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است و انتظار می رود که شهروندان از این فرصت بهره مند شوند.

تکمیل دو پایانه در ایستگاه ابتدایی و انتهایی مترو

وی با بیان اینکه سعی شده تا خطوط اتوبوسرانی با بهره برداری از مترو هماهنگ شود، ادامه داد: در آذرماه دو پایانه در ایستگاه ابتدایی و انتهایی مترو تکمیل می شود و با تکمیل پایانه صفه و عاشق آباد افزایش بهره برداری از مترو  را شاهد خواهیم بود.

صلواتی با اشاره به تملک پارکینگ های کنار ایستگاه های مترو تصریح کرد: پارکینگ مجاور میدان شهدا و تقاطع ۲۵ آبان در آینده نزدیک محل پارک خودرو شهروندان اصفهانی می شود تا مابقی سفر  آنها با مترو انجام شود.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و بسته های سفر از مشوق ها و تخفیف های شهروندانی است که به طور منظم و مداوم برای تردد در شهر از مترو استفاده می کنند.

کد خبر 4742468

منبع: مهر

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی متروی اصفهان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد استانداری سمنان رادیو اربعین نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: براساس مصوبات شورای اسلامی شهر، شاهد ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مجید نژادحسین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، پیوسته پیگیر نوسازی و بهسازی ناوگان اتوبوسرانی بوده‌ایم، اظهارداشت: برهمین اساس، مجوز انعقاد قرارداد خرید 450 دستگاه اتوبوس را به شهرداری دادیم.

وی گفت: این موضوع در قالب 3 قرارداد توسط شهرداری مشهد دنبال می‌شود که قرارداد اول، منعقد شده و در مرحله آزمایش فنی و تحویل 100 دستگاه اتوبوس و مقدمه‌سازی برای ورود آنها هستیم.

نژادحسین با بیان اینکه قرارداد دیگر، مربوط به خرید 130 دستگاه میدل‌باس بود، افزود: 30 دستگاه از این میدل‌باس‌ها تحویل شده ولی 100 دستگاه باقی‌مانده بخاطر تحریم‌ها و نقص‌های فنی و ... امکان تحویل به شهرداری را نداشت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس، مقرر شد معادل این یکصد دستگاه میدل‌باس، 59 دستگاه اتوبوس شهری خریداری و تحویل شهرداری مشهد شود.

نژادحسین با بیان اینکه در گام نخست، 10 دستگاه اتوبوس از این 59 دستگاه در اسفندماه سال گذشته تحویل و وارد چرخه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی شد، گفت: مابقی این اتوبوس‌ها نیز ماهانه بین 10 تا 15 دستگاه تحویل شهرداری می‌شود؛ نقطه عطف این اتوبوس‌ها، تحویل یک دستگاه‌ اتوبوس برقی به صورت آزمایشی در اردیبهشت‌ماه است.

وی افزود: اولویت بکارگیری این اتوبوس‌ها در مسیرهایی است که سرفاصله زمانی آنها بیش‌ از حد بوده و باید این سرفاصله کاهش یابد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد اظهارکرد: یکی دیگر از قراردادها نیز مربوط به خرید 250 دستگاه اتوبوس بوده که 200 اتوبوس، 12 متری و 50 دستگاه نیز 18 متری دو کابین است.

نژادحسین گفت: توافقات کلی روی این قرارداد صورت گرفته و امیدواریم تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه شاهد انعقاد آن باشیم؛ روند ورود این ناوگان، از چند ماه پس از انعقاد قرارداد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور