Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@22:05:36 GMT

خبری خوش درباره یارانه نقدی مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۳۴۴

خبری خوش درباره یارانه نقدی مهرماه

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه یکصد وچهارمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور ساعت ۲۴ روزپنج شنبه ۲۵ مهرماه به حساب سرپرستان محترم خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه نقدی مهرماه حساب خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، امید محترمی در گفتگو با شبکه خبر گفت: باتوجه به سیلابی که در حال حاضر در برخی از شهر‌های نیمه جنوبی کشورمان در جریان است، ستاد بحران کشور پیش بینی کرد؛ سد‌های شی کلگ، ماشکید، پیشین و زیردان در استان سیستان و بلوچستان و سد درودزن در استان فارس ظرفیت آبی خیلی خوبی دارند و اگر بارش‌ها به همین شکل ادامه داشته باشد، این سد‌ها سرریز خواهند شد.
­
این مقام مسئول افزود: اگر دبی آب از آن چیزی که براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و محاسبات وزارت نیرو بوده است، بالاتر نرود، در مدیریت آب در پایین دست این سد‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای اینکه بتوانیم حجم این آب سد‌ها را کنترل و مدیریت کنیم از روز‌های قبل تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا با کمترین مشکل، آب در پایین دستو بالادست این سد‌ها مدیریت شود.
­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این مقام مسئول گفت: براساس هشدار سطح قرمزی که برای ۵ استان کشور صادر شده بود، بیش از ۲۸ نیروی امدادی، انتظامی و خدماتی در مناطق مختلف استان‌ها در قالب ستاد‌های مدیریت بحران درحال خدمات رسانی هستند.

معاون سازمان مدیریت بحران کشور افزود: از صبح امروز تاکنون، امدادگران هلال احمر در ۲۴ نقطه از کشور به بیش از ۲۰۰ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند و علاوه بر تخلیه آب از ۸ منزل مسکونی، به ۱۳ نفر اسکان اضطراری دادند.

محترمی گفت: درحال حاضر بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه باران سنجی لاوان با ۱۱۸ میلی متر و در ایستگاه باران سنجی قشم با ۸۹ میلی متر در سطح کشور ثبت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حجم بارش‌ها لحظه به لحظه افزوده خواهد شد و احتمالا بر حجم روان آب در سدها، مسیل‌ها و رودخانه‌ها هم افزوده می‌شود، افزود: به مردم استان‌های جنوبی کشور توصیه می‌کنیم از نزدیک شدن به مسیل ها، پل ها، تقاطع‌های پرخطر و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

دیگر خبرها

  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول واریزی تمامی دهک‌ها
  • یارانه نقدی چه کسانی واریز شد؟
  • یارانه ۳ دهک اول واریز شد
  • برای این افراد یارانه۴۰۰ هزار تومانی واریز شد
  • صدک‌بندی یارانه بگیران طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • یارانه دهک‌ های ۱ تا ۳ واریز شد