Web Analytics Made Easy - Statcounter

پشت‌ خط‌زن 186 سانتی‌متری ژاپن، نسخه تیم ملی را پیچید!

طرفداری - تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در نهمین دیدار خود در مسابقات جام جهانی والیبال 2019 ژاپن در شهر هیروشیما برابر میزبان رقابت‌ها قرار گرفت. ایران در پایان طی  ست برابر حریف شکست خورد. نکته جالب آنکه تیم ملی در هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌ها در توکیو، ژاپن را 3-0 از پیش رو برداشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ست اول ست دوم ست سوم ست چهارم ایران 16 28

13

21 ژاپن 25 26 25 25

ست اول

ژاپن ست اول را طوفانی آغاز کرد و چهار امتیاز پیاپی کسب کرد تا کولاکوویچ مجبور به تقاضای وقت استراحت شود. تیم ملی پس از آن دو امتیاز پیاپی کسب کرد اما ژاپن مجددا چهار امتیاز فاصله ایجاد کرد (2-6). پس از دریافت ضعیف حضرت‌پور بود که ژاپن زودتر به امتیاز هشت رسید (4-8). ایران در ادامه بهتر بازی کرد اما اختلاف کماکان پابرجا بود (8-12). درخشش ایشیکاوا و نیشیدا تسلط ژاپن بر بازی را تحکیم کرد (11-16). طی دقایق آتی، دو تیم به‌طور ثابت امتیازات را با یکدیگر ردوبدل کردند (14-20). وضعیت در انتها وخیم‌تر شد، آبشار پوریا فیاضی به بیرون زمین رفت تا ژاپن با نتیجه 25-16 ست اول را از آن خود کند.

ست دوم

با بیرون رفتن سرویس ژاپن، اولین امتیاز ست دوم برای کشورمان به‌دست آمد. بازیکنان کشورمان این ست را بسیار بهتر آغاز کردند و پایاپای با حریف پیش رفتند. پس از امتیاز چهارم، ژاپنی‌ها اختلاف ایجاد کردند. آبشار ایشیکاوا بود که امتیاز هشتم برای ژاپن را به ارمغان آورد تا وقت استراحت فنی اول فعال شد (5-8). دقایقی بعد توپ با برخورد به دستان مجرد به بیرون زمین رفت تا بازی 8-12 شود. پس از آن تیم ملی دو امتیاز به‌دست آورد اما ژاپنی‌ها با کسب سه امتیاز پیاپی کولاکوویچ را وادار کردند که وقت استراحت بگیرد (10-15). وقت استراحت دوم با نتیجه 12-16 به‌نفع ژاپن از راه رسید. لحظاتی بعد با سرویس اسفندیار اختلاف به سه امتیاز کاهش پیدا کرد تا ژاپن تقاضای وقت استراحت کند (16-19). تیم ملی در انتهای این ست توانست  اختلاف را به یک امتیاز برساند و  سپس با دفاع معروف بازی در امتیاز سوم برابر شد. در نهایت، تمام بخش‌های زمین ایران بی‌نقص کار کردند تا ست دوم 28-26 به نفع ایران شود و بازیکنان کشورمان با روحیه‌ای خوب به بازی بازگردند.

ست سوم

ژاپنی‌ها در این ست امتیاز اول را کسب کردند. در ادامه نیز ایران توانست امتیازاتی کسب کند اما ژاپن این‌بار هم اختلاف سه امتیازی ایجاد کرد. سپس سرویس قدرتمند نیشیدا و دریافت ناقص در زمین ایران، امتیاز هشتم را برای ژاپنی‌ها به‌همراه داشت (4-8). ژاپن در ادامه، توانست اختلاف را افزایش دهد (6-12). دقایقی بعد، بازیکن کهنه‌کار ژاپن یعنی فوکوزاوا موفق شد امتیاز شانزدهم را برای تیمش کسب کند (8-16). با فرود سرویس مجرد در خارج از محوطه زمین نتیجه 20-11 به‌نفع ژاپن شد. ژاپن امتیاز بعدی را هم کسب کرد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. در نهایت، یامائوچی میلاد عبادی‌پور را دفاع کرد تا ژاپنی‌ها با نتیجه قاطع 25-13 در ست سوم به پیروزی برسند.

ست چهارم

اولین امتیاز ست چهارم با دریافت ناقص آبشار اسفندیار در زمین ژاپن ثبت شد. تیم ملی همانند ست دوم، در این ست هم امتیازات اول را پابه‌پای حریف کسب کرد. با اشتباه بازیکنان ایران، ژاپن زودتر از تیم ملی کشورمان به امتیاز هشتم رسید (6-8). دو دفع پیاپی از بازیکنان ایران نتیجه را در امتیاز دوازدهم به تساوی رساند تا روحیه به اردوی ایران بازگردد. به کمک تور، سرویس ژاپن با دریافت بد در زمین ایران همراه شد تا حریف زودتر از تیم ملی امتیاز شانزدهم را کسب کند (14-16). ژاپن تواست در ادامه نیز بازی را با همین اختلاف امتیازی مدیریت کند. در حالی که بازی 20-23 به‌نفع ژاپن بود، کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کرد.  در نهایت با نتیجه 25-21 ست چهارم به‌نفع میزبان تمام شود و هفتمین پیروزی ژاپن در این تورنومنت ثبت شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

تیم والیبال اپی‌سنتر با هدایت سرمربی تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمانی لیگ اوکراین رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب 3 بر 2 از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

تقوی:اختلافات با پائز حرفه‌ای برطرف می‌شود/اصلاحات رخ می‌دهد

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز 4 اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • درخشش فوق العاده شهاب زاهدی در تیم ژاپنی کار دستش داد
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ۹ نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایرانی از مسابقات آسیایی
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد