Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد قادری عصریکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد با حضور در موکب امام رضا (ع) به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته وی، اعضای این تیم تا ۲۸ مهرماه‌جاری در شهر کربلا مقابل عمود ۱۴۰۵ مستقر هستند و ۲۴ ساعته ماموریت‌های محوله و تعریف شده را انجام می‌دهند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی یزد بیان داشت: توزیع داروی رایگان، اسکان، امانت‌داری، شارژ موبایل، کارهای خیاطی و اطعام جزو برنامه‌های گروه اعزامی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قادری تصریح کرد: همچنین ۵۰ نفر از بسیجیان کارمند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در کنار فعالیت‌های تیم درمانی به زائران نیز خدمت رسانی می‌کنند.

۲۰ ماه صفر ، چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) و ۷۲ نفر از یاران باوفای آن حضرت در روز عاشورا (دهم) محرم سال۶۱ هجری قمری است که نزد شیعیان به اربعین حسینی معروف شد. 

سال گذشته حدود ۲۰ میلیون نفر از کشورهای مختلف جهان خصوصا مسلمانان از جمله ایران در گردهمایی بزرگ عاشقان خاندان عصمت و طهارت در عراق شرکت کردند.

پارسال ۳۸ هزار نفر از یزد در راهپیمایی اربعین شرکت کردند و امسال تعداد افراد ثبت نام شده

در سایت سماح به حدود ۶۰ هزار نفر رسیده است.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بهداشت و درمان اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای کمیته پزشکی قانونی کنگره سلامت اربعین تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، محورهای موضوعات پزشکی قانونی در کنگره سلامت اربعین در دومین جلسه کمیته پزشکی قانونی کنگره بین المللی سلامت اربعین تصویب شد.

در این جلسه موضوعاتی همچون نقش پزشکی قانونی در حوادث دسته جمعی، نحوه جمع‌آوری اطلاعات جهت تشخیص هویت در حوادث دسته جمعی، بررسی موارد تصادفات رانندگی منجر به فوت و منجر به جرح ارجاعی به سازمان پزشکی قانونی کشور در طول مراسم اربعین در استان‌های غرب کشور و چالش‌های تشخیص هویت اجساد ناشناس در حوادث دسته جمعی به عنوان محورهای کمیته پزشکی قانونی به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش اهمیت بانک ژنتیک در تشخیص هویت اجساد ناشناس در حوادث دسته جمعی، جایگاه ژنتیک قانونی در تشخیص هویت و چالش‌های قانونی در اورژانس‌های روانپزشکی از دیگر محورهای مصوب کمیته پزشکی قانونی کنگره بین‌المللی سلامت اربعین است.

محورهای تصویب شده در قالب پوستر و به منظور فراخوان ارسال مقاله به ادارات کل پزشکی قانونی استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

یادآور می‌شود چهارمین کنگره بین‌المللی سلامت اربعین ۱۳ تا ۱۵ تیر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6084195

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • محورهای کمیته پزشکی قانونی کنگره سلامت اربعین تصویب شد