Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کنفدراسیون بین‏المللی سینماهای هنروتجربه، با مدیرکل دفتر جشنواره‏ ها و همکاری‏ های بین ‏الملل سازمان امور سینمایی، دیدار کرده و از علاقة خود و کشورش برای همکاری‏های مشترک سینمایی با ایران سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، «کریستین بروئر»، رییس دفتر کمپانی باواریا در برلین و مدیر سینمای یورک در برلین كه برای برگزاری روز بین‏ المللی هنر و تجربه به تهران سفر كرده است، با حضور در دفتر جشنواره‏ها و همکاری‏های بین‏ المل با «روح‏ الله حسینی»، مدیر کل این دفتر دیدار و گفت‌وگو كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریستین بروئر که مدیر برنامه سینمای شرق در درسدن است و مجموعه‏ای از سالن‏های سینمای هنری با بیش از 20 سینما و 50 پرده در سطح برلین، هامبورگ، مونیخ و درسدن را مدیریت می‏کند، ضمن ارائة گزارشی در خصوص وضعیت سینمای هنر و تجربه در آلمان از گستره و اهمیت این نوع سینما در آلمان صحبت کرد و گفت: در آلمان فیلم‏های هنر و تجربه لزوماً از فیلم‏های تجاری مجزا نیستند و بسیاری از فیلمهایی که در سینماهای هنر و تجربه موفقیت کسب می‏کنند در حورة تجاری و فروش نیز با استقبال خوبی مواجه می‏ شوند.



وی افزود: سفر من به ایران، موجب شناخت بهتر و عمیق‌ترم از فرهنگ این كشور كهن و ظرفیت‏های سینمای ایران شد و هرچند کوتاه است و برای اولین بار به ایران سفر می‏کنم ولی بسیار هیجان‏زده هستم و به این کشور علاقمند شده ‏ام.



کریستین بروئر همچنین به اهمیت اینگونه رفت و آمدها در توسعة روابط سینمایی فی‌مابین مؤثر تاکید و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیك دو طرف در زمینه تولید، اكران و توزیع فیلم به افق‌های روشن‌تری برای همكاری مشترك سینمایی دست یابند.



«روح الله حسینی» نیز در این دیدار ضمن تبیین دورنمایی از سینمای ایران و برنامه‏های سازمان سینمایی و نیز اهمیت سینمای هنروتجربه در سپهر سینمای ایران و اشتراکات سینمای هنری ایران و اروپا، بر لزوم همکاری‏های بیشتر بویژه در حوزة تولید مشترک اشاره کرد و گفت: هر چند فیلم‌های هنری ایرانی در جشنواره‌های سینمایی آلمان علاقه‏مندان زیادی دارد، اما سینمای ایران تلاش می‏كند با توسعة همكاری‏ها سهم بیشتری از بازار صنایع تصویری این کشور كسب كند و همچون فیلم جدایی نادر از سیمین که مخاطب گسترده‏ای داشته، آثار دیگر سینمای ایران نیز مسیری به سوی مخاطبان بیشتر در این کشور پیدا کنند.   

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مسجد پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه آلمان سینما ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE

جان ویک و رئیس قبیله همبازی می‌شوند

رومن رینز، قهرمان سابق کمربند آندیسپیوتد WWE پس از مسابقه تاریخی خود برابر کودی رودز در رسلمنیا 40 مدتی را از WWE به دور خواهد بود. اما رئیس قبیله طی این مدت بیکار نخواهد بود و به همراه کیانو ریوز و سث روگان در پروژه هالیوودی Good Fortune ایفای نقش خواهد کرد.

طرفداری | کارگردانی این اثر بر عهده عزیز انصاری، بازیگر و فیلم‌ساز کمدی خواهد بود. کیانو ریوز در Good Fortune نقش جبرئیل، فرشته نگهبان را بازی می‌کند، در حالیکه سث روگان در نقش فردی ثروتمند ایفای نقش خواهد کرد. هنوز جزئیاتی از نقش رومن رینز در این فیلم منتشر نشده است.

Good Fortune چهارمین حضور رومن رینز در دنیای فیلم خواهد بود. او سه پروژه را در استودیو WWE ضبط کرد و همچنین در فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw به همراه پسرعموی خود، دواین "د راک" جانسون به ایفای نقش پرداخت. نیک خان، مدیرعامل WWE نسبت به حضور رومن رینز در هالیوود ابراز خوشبینی کرده و به این ترتیب حمایت کمپانی را از ماجراجویی‌های فرای رینگ کشتی کچ رومن رینز نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • تاکید وزیر دفاع پاکستان بر تقویت همکاری‌های امنیتی و ضدتروریسم با ایران
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر