Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نخستین همایش علمی تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، اساتید، اندیشمندان و محققان ارتش به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فردا (دوشنبه) در مرکز همایش‌های کوثر این سازمان برگزار می‌شود.

این همایش با هدف تبیین و تحلیل ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،گفتمان سازی و ایجاد فهم در خصوص مبانی، مفاهیم و تعاریف این سند بالادستی و همچنین شناسایی راه‌های پیاده‌سازی این سند راهبردی در ارتش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش، حجت الاسلام‌ و المسلمین حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سخنرانی می‌کنند و تعدادی از محققان مقالات خود را ارائه خواهند کرد.

همچنین از کتاب «درآمدی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» که به همت معاونت سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تهیه شده، رونمایی خواهد شد.

درر پایان این همایش از صاحبان مقالات برتر تقدیر به عمل می‌آید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد