Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دکلان رایس هافبک تیم فوتبال وستهام یونایتد در آستانه انتقال به جمع شیاطین سرخ قرار داد و گفته می‌شود مسئولان باشگاه منچستر یونایتد قصد دارند این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند، اما رایس اعتقاد دارد در حال حاضر وستهام بهترین جایی است که او می‌تواند دوران حرفه‌ای خود را در آن ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر منچستر یونایتد در فصل جدید شروع بسیار ضعیفی داشته و شیاطین سرخ قصد دارند برای تقویت خود، دکلان رایس را با مبلغ ۷۰ میلیون پوند در نقل و انتقالات زمستانی به اولدترافورد بیاورند.

دکلان رایس که در فصل جدید نمایش‌های خیره کننده‌ای در ترکیب چکش‌ها برجای گذاشت، در جریان بازی تیم ملی انگلیس برابر جمهوری چک که با شکست ۳ شیر‌ها همراه شد، در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: فن دایک تمام ویژگی‌های لازم برای کاپیتانی لیورپول را دارد

 رایس اصرار دارد که از شرایطش در وستهام راضی است و ترجیح می‌دهد همچنان زیر نظر مانوئل پیگرینی به کارش در این تیم ادامه دهد.

هافبک وستهام در خصوص شایعاتی که مبنی بر جدایی اش از وستهام به گوش می‌رسد گفت: سال گذشته با وستهام قرارداد ۵ ساله امضا کردم و این یعنی تا ۲۴ سالگی در این جا خواهم ماند. از طرف دیگر وستهام بهترین تیمی است که در حال حاضر می‌توانم در آن بازی کنم.

رایس ضمن تمجید از پیگرینی گفت: من زیر نظر مربی بازی می‌کنم که به من اعتماد دارد و هر هفته به من فرصت بازی کردن می‌دهد. هفته به هفته پیشرفت می‌کنم و به شایعات فراوانی که هر روز می‌شنوم توجهی ندارم.

بیشتر بخوانید: هشدار آرسنال به امری/ضعیف عملکردی آقای مربی!

هافبک ملی پوش وستهام در پایان افزود: این شایعات تا زمانی که اتفاقی بیفتد ادامه دارد؛ بنابراین تمرکزم روی این است که بهترین بازی را برای وستهام انجام دهم و هواداران را خوشحال کنم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

منچسترسیتی و آرسنال برای جذب برونو گیمارش وارد عمل می‌شوند. 

طرفداری | منچسترسیتی و آرسنال که تابستان گذشته برای انتقال دکلان رایس به رقابت پرداخته بودند، باز هم هدف نقل و انتقلاتی مشترکی دارند: برونو گیمارش. 

به گزارش تلگراف؛ برای دومین فصل متوالی، دو رقیب قهرمانی لیگ برتر برای یک بازیکن رقابت خواهند کرد. منچسترسیتی و آرسنال تصمیم گرفته‌اند برونو گیمارش را به ترکیب خود اضافه کنند. در حالی که شایعاتی در مورد علاقه پاری سن ژرمن هم به گوش می‌رسد، هافبک برزیلی متوجه علاقه غول‌های لیگ برتری شده است. به نظر می رسد در قرارداد گیمارش، بندی آزادسازی با مبلغ حدود ۱۰۰ میلیون پوند وجود دارد، هرچند این موضوع لزوما مانع تلاش باشگاه‌های علاقه‌مند برای توافق با مبلغی پایین‌تر نخواهد شد. توپچی‌ها با توجه به آینده مبهم جورجینیو و توماس پارتی به سراغ گیمارش رفته‌اند. سیتیزن‌ها نیز به دنبال تقویت خط هافبک و حمله با لوکاس پاکتا و برونو گیمارش هستند. این دو بازیکن در لیون رابطه بسیار صمیمانه‌ای داشتند و یک‌دیگر را «برادر» صدا می‌کنند. 

نیوکاسل به دنبال فروش برونو گیمارش نیست، اگرچه آن‌ها باید از محل فروش بازیکنان درآمدزایی کنند. گیمارش اخیرا با خریداری یک خانه به دنبال انتقال خانواده‌اش از برزیل بوده است. اتفاقی که شاید نشان از ادامه همکاری او با کلاغ‌ها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها