Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:53:59 GMT

دشان: دعوت از بنزما به صلاح فرانسه نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۱۱۳

دشان: دعوت از بنزما به صلاح فرانسه نیست

دیدیه دشان سرمربی فرانسه یک بار دیگر تاکید کرد که قصد دعوت از کریم بنزما را به تیم ملی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما پیش از یورو 2016 و به دلیل حواشی مربوط به باج خواهی از متئو والبوئنا از فهرست تیم ملی فرانسه خط خورد. او از آن پس دیگر به تیم ملی دعوت نشده و یورو 2016 و جام جهانی 2018 را نیز از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم با وجود تبرئه از اتهامات، همچنان موردنظر کادر فنی فرانسه قرار ندارد با وجود اینکه در یک سال گذشته بهترین بازی های خود برای رئال را به نمایش گذاشته است.

 

 

 

 

دیدیه دشان در یک برنامه مستند که از تلوزیون فرانسه پخش شد، در واکنش به احتمال دعوت از کریم بنزما گفت:« دعوت از بنزما به صلاح فرانسه نیست. این یک تصمیم کاملا ورزشی است و من به عنوان مربی همیشه بهترین ها را برای تیمم می خواهم. این همه ماجراست.»

 

دشان در مورد اینکه گفته می شود دلیل عدم دعوت از بنزما نژادپرستی است نیز گفت:« همیشه نظریه های متفاوتی وجود دارد ولی در نهایت یکی از آنها واقعیت است. مشکل من با کسانی است که فکر می کنند این نظریه در مورد نژادپرست بودن من، واقعی است. من مربی تیم ملی نیستم تا پاسخ اینگونه افراد را بدهم. بنزما در تیم ملی نیست چون به دلایل فنی و ورزشی حضورش را خوب ارزیابی نمی کنم.»

 

 

 

رئال مادرید تیم ملی فرانسه کریم بنزما دشان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید تیم ملی فرانسه کریم بنزما دشان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان با همراهی اتحادیه نانوایان شهرستان اسفراین، با حضور در واحد خبازی آقای حسین بیابانی قاری و حافظ قرآن کریم به رسم یادبود از زحمات ایشان تجلیل و قدردانی کردند.
احمد نامور گفت: با توجه به نام گذاری روز ۳۱ فروردین بعنوان گندم و نان، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های افراد و صنایع تقدیر بعمل آید و با توجه به جایگاه ویژه نان و گندم در فرهنگ ایرانی و اسلامی این روز باید به نحو احسن پاس داشته شود.

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • تفال به حافظ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳؛ وصال او ز عمر جاودان به....
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • شوخی کریم باقری با هاشم بیک زاده / فیلم
  • خوش و بش خاکپور و سایر بازیکنان قدیمی فوتبال با کریم باقری / فیلم