Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@09:48:04 GMT

افزایش حمایت‌ها از تیم‌های ورزشی بانون در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۲۲۰

افزایش حمایت‌ها از تیم‌های ورزشی بانون در فارس

استاندار فارس با بیان اینکه توجه به ورزش و توسعه آن یکی از راهبردهای استراتژیک در فارس است، وعده داد که حمایت از تیم‌های ورزشی خصوصا در رده بانوان، بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عنایت‌الله یکشنبه 21 مهر در دیدار مسئولان، کادرفنی و بازیکنان تیم‌های هندبال فارس حاضر در لیگ برتر، توجه به ورزش را یک راهبرد و استراتژی در مدیریت خود دانست و تاکید کرد که به این حوزه به عنوان تاکتیک نگاه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با تاکید بر اینکه در حد مقدورات از تیم‌های ورزشی حمایت خواهد کرد، گفت: این حمایت از تیم‌های ورزشی بانوان دو چندان خواهد بود چرا که در ادوار گذشته امکان حضور در میادین ورزشی برای این قشر کمتر فراهم بوده است.

وی با بیان اینکه نشاط و تندرستی بین جوانان آینده بهتری برای کشور رقم خواهد زد، ورزش را از راهکارهای دستیابی به این نشاط دانست و افزود: بی تردید سرمایه گذاری در ورزش سبب کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد شد.

استاندار فارس با بیان اینکه ورزش زمینه سلامت روحی و جسمی مردم را فراهم کرده و سلامت جامعه از مسیر ورزش می گذرد، گفت: افراد سالم می‌توانند توسعه پایدار را برای کشور به ارمغان بیاورند.

وی با ابراز خرسندی از درخشش هندبالیست‌های استان فارس در لیگ برتر، افزود: ورزشکاران نماینده استان فارس در سطح ملی و نماینده کشور در سطوح بین المللی هستند و به عنوان سفیران این مرز و بوم پرچم  ایران را بر سکوهای قهرمانی به اهتزاز در میآورند.

رحیمی با اشاره به ظرفیت های ورزشی فارس به ویژه در رشته هندبال، گفت: بی شک پرداختن به یک شهر و شهرستان هدف اصلی ما  را محقق نخواهد کرد بلکه رویکرد مدیریت استان توجه به همه نقاط استان در کنار هم است.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت های ورزش استان فارس در دولت تدبیر و امید جهش آشکاری داشته است، افزود: در 6 سال گذشته با نگاهی عدالت محور به همه شهرها و روستاهای استان توجه شده و حداقل امکاناتی که تامین آنها میسر بوده در اختیار مردم همه نقاط استان قرار گرفته است.

رحیمی همچنین با اشاره به تنگناها و مشکلات اقتصادی که در حال حاضر کشور با آن مواجه است، خاطرنشان کرد: بی شک ورزشکاران و جامعه ورزشی ما می دانند مطالبات باید معقول و منطقی و بر اساس توان و مقدورات موجود باشد.

استاندار فارس افزود: ورزش زمانی که خودجوش و مردمی دنبال شود با توفیقات بیشتری همراه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش بانوان هندبال استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان

مهدی آذرمکان، قائم‌مقام معاونت صدا، بعد از انتقال مسعود اسکویی به بخش عمومی بیمارستان، به عیادت مسعود اسکویی گوینده و کارشناس - مجری پیشکسوت رفت و جویای احوال او شد.

به گزارش ایسنا، وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این پیشکسوت رادیو، در گفتگو با پزشکان معالج استاد اسکویی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند.

گفتنی است، بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدای همیشه جوان
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان