Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز، ایرادات شورای نگهبان به طرح استفساریه بند ه تبصره ۱ قانون بودجه سال ۹۸ را اصلاح کردند.

بر اساس این مصوبه، شرکت ملی نفت ایران مکلف است مبلغ ۶۰ هزار میلیارد ریال از منابع دریافتی بابت خوراک مایع تحویلی به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها را به صورت ماهانه به حسابی که نزد خزانه داری کل کشور افتتاح می‌شود،واریز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سازمان برنامه و بودجه موظف است صد در صد مبالغ واریزی را به صورت ماهانه به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سقف سهمیه‌های زیر برای خرید قیر مصرفی و پرداخت هزینه‌های اجرای آسفالت اختصاص دهد.

خزانه داری کل کشور مکلف است مبلغ واریزی شرکت ملی نفت ایران به حساب مربوطه را به صورت کامل بر اساس درصدهای مشخص شده به حساب دستگاههای اجرایی مربوط واریز و با شرکت مذکور در پایان سال تصفیه حساب کند.

طبق این مصوبه تامین قیر موضوع این بند نسبت به سایر نیازها در اولویت است و دستگاه های اجرایی ذیربط مکلفند ترتیبی اتخاذ کنند که قیر مورد نیاز سایر امور پس از تامین قیر موضوع این بند تحویل آنها شود.

کد خبر 4745715 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت ملی نفت ایران شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران اربعین 98 علی لاریجانی محمدجواد ظریف هیئت دولت اربعین حسینی شورای نگهبان انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران مالیات بر ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که تخصیص‌های بعدی نیز از سوی دولت انجام شود مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • فرصت یکماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی