Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در سنندج بازدید کرد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، «احمد خسروی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان از بخش‌های مختلف بازدید و با مدیر و خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران تسنیم در استان اظهار داشت: بابت اینکه، خداوند فرصت حضور در دفتر یک رسانه پیگیر مشکلات مردم را نصیب بنده کرده، بسیار خوشحالم.

خسروی با بیان اینکه خبرنگاران تسنیم با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در بخش‌های مختلف عمومی، مردمی و دولتی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: خبرنگاران این رسانه رسالت خطیری برعهده داشته و ما هم به‌عنون خدمتگزار، پاسخ‌گوی مردم و این رسانه هستیم.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم که استان نیازمند کار و مدیران جهادی است، گفت: در شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان با یک تیم گروهی به‌دنبال خدمت، انجام وظیفه و رسالت کاری هستیم.

خسروی سپس پیرامون مشکلات، اقدامات انجام شده و وضعیت پروژه‌های در حال اجرای شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان با خبرنگاران تسنیم به گفت‌وگو نشست.

شهرک صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان اقتصاد منطقه را متحول می‌کندکاشان| شهرک صنعتی ماهیان زینتی 3000 فرصت شغلی ایجاد می‌کنداقدامات ضدتولیدی دولت/ مدیر ارشد یک شهرک صنعتی: مجریِ قانون، قانون را دور می‌زند

مدیر دفتر تسنیم در استان کردستان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی به تشریح برنامه‌ها و چشم‌اندازهای این رسانه در حوزه‌های مختلف در استان پرداخت.

در این دیدار «کرباسچی» مسئول روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان نیز «خسروی» را همراهی کرد.

مشروح کامل صحبت‌های میهمانان حاضر در دفتر تسنیم به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی