Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@10:47:19 GMT

وجود شهدا سبب عزت جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۳۶۰

وجود شهدا سبب عزت جامعه است

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در گیلان وجود شهدا را سبب عزت جامعه دانست و بیان کرد: شهیدان با تقدیم جان خود در راه خدای متعال، برای همیشه ماندگار شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «حامد کوچک‌زاده»، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را درک نکرده بودند اما در فراسوی مرزها علیه ظالمان مبارزه کردند و این امر نشان دهنده اقتدار و عزت این شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رشت با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به تمام ملت‌های آزاده دنیا تعلق دارند، تصریح کرد: وجود شهدای مدافع حرم در گیلان از افتخارهای این استان محسوب می‌شود.
آیت‌الله فلاحتی، وجود شهدا را سبب عزت جامعه دانست و بیان کرد: شهیدان با تقدیم جان خود در راه خدای متعال، برای همیشه ماندگار شدند.
وی با اشاره به اینکه خود را مدیون خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌دانیم، گفت: امیدوارم خدای متعال به ما توفیق دهد و در مسیر شهدا حرکت کرده و این راه را حفظ کنیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان، یادآور شد: فرزندان شهدا باید با نشاط تربیت شوند تا در آینده فرزندانی نورانی و با برکت برای جامعه باشند.
از حامد کوچک‌زاده که 12 بهمن ماه سال 1394 در دفاع از حرم زینب(س) و جریان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در استان حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد 3 فرزند به یادگار مانده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهدا عزت جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاک سپاری شهدا در خیابان‌های نوار غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ فلسطین آنلاین با انتشار تصاویری از قبور شهدای فلسطینی در خیابان‌های نوار غزه نوشت به سبب شمار زیاد شهدا و نبود جا در قبرستان ها، پیکر‌های شهدا در خیابان‌های نوار غزه به خاک سپرده می‌شوند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محفل قرآن با شهدا در نوشهر
  • خاکسپاری شهدا در خیابان‌های نوار غزه
  • خاک سپاری شهدا در خیابان‌های نوار غزه
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • طاغوت‌ها می‌خواهند رابطه انسان را با خداوند از بین ببرند
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • دو تفسیر از خلیفه‌اللهی انسان/ تفاوت رأفت و رحمت خداوند
  • رمضان را دریاب