Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، هفتمین فراخوان شناسایی استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه به دلیل مصادف شدن با ایام اربعین حسینی(ع) مهلت ثبت نام دوره هفتم شناسائی استعدادهای برتر تا 15 آبان سال جاری تمدید شد. طلاب و فضلای دارای شرایط برای نام‌نویسی در هفتمین دوره شناسایی استعدادهای برتر سال 98 تا نیمه آبان ماه فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با لطف و عنایت الهی، شناسایی استعدادهای برتر در سه عرصه «آموزش»، «پژوهش» و «تبلیغ و امور فرهنگی» توسط مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر انجام خواهد شد. طلاب حوزه‌های علمیه برادران پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، برای ثبت نام فقط از طریق سایت مرکز اقدام کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا قم استعدادهای برتر حوزه علمیه شناسایی نخبگان فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند

حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان عصر روز چهارشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهرستان رودان با اشاره به روایتی از امام علی (ع) بادِرِ الفُرصَةَ قبلَ أن تکونَ غُصّةً اظهار کرد: طلاب باید از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند و پیش از آن که تبدیل به اندوه و پشیمانی بشود.

وی افزود:طلاب باید انگیز که برای تحصیل و اخلاق است قدر بدانند و از اینها حفظ کنند و حفظ از اینها مهم و ارزشمند است

استاد حوزه با بیان اینکه چگونه می‌شود انگیز را حفظ کرد و آن را ارتقاع داد گفت :باید هدف مشخص بشود ،این سوال از خودش بپرسد چرا طلبه شده ام؟هدف از طلبه شدن چیست؟

وی ادامه داد:طلاب باید برنامه ریزی داشته باشند و به سوی اون هدف حرکت کنند و آن را دست یابند و شاید اهداف هر کدام متفاوت باشد ولی این هدف مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • طلاب باید به بحث تولید علم ورود کنند
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • حمایت طلاب حوزه‌های علمیه از عملیات «وعده صادق»
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب
  • شرایط طلبگی کفاف زندگی حداقلی طلاب را نمی‌دهد