Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:56:56 GMT

اوضاع شهرستان های سیل زده تحت کنترل است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۴۵۰

اوضاع شهرستان های سیل زده تحت کنترل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه شهرستان های تالش، ماسال، شفت، صومعه سرا، لنگرود، املش و رودسر دچار آبگرفتگی شده است، گفت: با همت مردم و فرمانداران شهرستان ها اوضاع تحت کنترل است.

به گزارش ایسنا، رضا اسلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق خسارت دیده که بر اثر بارندگی دیشب دچار آب‌گرفتگی و طغیان شده است، گفت: قسمت هایی از حوزه آبریز رودخانه شلمانرود لایروبی شده است و باید برای جلوگیری از طغیان رودخانه، لایروبی تا قسمت های پایین‌دست روستای دریاکنار ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه شهرستان های تالش، ماسال، شفت، صومعه سرا، لنگرود، املش و رودسر دچار آبگرفتگی شده است، تصریح کرد: تخریب یک دهنه پل ۵۰ متری در املش، نشست پل اصلی در اسالم، تخریب پل روستایی در شفت، انسداد راه های روستایی ماسال تاکنون گزارش شده است که با همت مردم و فرمانداران شهرستان ها اوضاع تحت کنترل است.

اسلامی با اشاره به انتشار اطلاعیه هشدار هواشناسی به فرمانداران استان گیلان در خصوص بارش باران، خاطرنشان کرد: در پی انتشار این اطلاعیه، تمام فرمانداران پای کار هستند و به صورت میدانی در حوزه های مربوطه حضور دارند و با تمام امکانات و تجهیزات درصدد برطرف کردن مشکلات ناشی از بارش باران هستند.

وی افزود: محور شلمان به رودسر بین پل ولیسه به چنیجان و مسیر لنگرود به چمخاله به طول ۱.۵کیلومتر نیز دچار آبگرفتگی شده و تردد (تا ظهر امروز) به کندی صورت می گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش شدید باران خسارت سیل 98 گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امامی اظهار کرد: سال گذشته اقداماتی برای گذر از تنش آبی انجام شد که آبرسانی به ۵۲۵ روستا با استفاده از ظرفیت خیران آبرسان، آبرسانی به سایت‌های مسکن ملی و آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد از مهمترین آن‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: توسعه و اجرای خط انتقال به طول ۳۸۵ کیلومتر، اصلاح شبکه به طول ۲۶۰ کیلومتر و ساخت مخزن به میزان ۲۰ هزار مترمکعب در خراسان رضوی از دیگر طرح‌های آبرسانی در این استان است.

وی گفت: اکنون ۴۰ شهر و ۳۰۶ روستای استان با تنش آبی مواجه هستند و در ۲۰ سال گذشته سرعت افت آب در دوره‌های پنج ساله ۲ برابر شده است که این رویداد نیاز به مطالعات گسترده و همه جانبه و تعاملات بیشتر وزارتخانه‌ها و نهادهای مربوط برای شناسایی بهترین راهکار به منظور مدیریت بحران را بیشتر نشان می‌دهد.

امامی افزود: امسال نیز طرح‌های تأمین پایدار آب شرب در این استان شامل حفر، تجهیز، جابه جایی و احیای ۴۴۷ حلقه چاه، اجرا و بازسازی ۹۱۱ کیلومتر خط انتقال، ساخت مخزن ذخیره به ظرفیت ۱۱۹ هزار و ۳۲۰ متر مکعب و ساخت و بازسازی ۱۴ ایستگاه پمپاژ خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین ۳۰ تا ۶۵ درصد است و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 6086685

دیگر خبرها

  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر