Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@20:24:28 GMT

توقف برزیل در سنگاپور مقابل نیجریه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۷۹۱

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و نیجریه امروز دیداری دوستانه در ورزشگاه ملی کالانگ در سنگاپور برگزار کردند.

اخبار ورزشی- در این مصاف آزمایشی برزیل نیمه نخست را با عقب‌ماندگی از حریف خود به پایان رساند. آریبو دقیقه 35 نیجریه را پیش انداخت.

تیم تحت امر تیته،‌ در نیمه دوم بهتر از  45 دقیقه نخست بازی کرد و دقیقه 48 توسط کاسمیرو، هافبک دفاعی عضو رئال مادرید، گل مساوی را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زردپوشان بعد از این، باز هم به حملات خود ادامه دادند اما به گل دیگری نرسیدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برزیل نیجریه سنگاپور کاسمیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی فوتبال هلند بین تیم‌های فاینورد و نایمخن امشب برگزار شد. در نیمه دوم اتفاقی رخ داد که باعث شد داور بازی را متوقف کند و بازیکنان به رختکن بروند.

در دقیقه ۵۹ تماشاگران فاینورد که بارها از مواد آتش‌زا استفاده کرده بودند، با پرتاب بمب دودزا باعث شدند که آتش کوچکی در بین آنها شکل بگیرد. دود آتش که استادیوم را فرا گرفته بود، باعث نگرانی افراد حاضر در استادیوم شد و به همین دلیل آتش‌نشانان وارد عمل شدند.

داور هم بر اساس قوانین بازی را تا زمان رفع مشکلات به حالت تعویق درآورد. پس از حدود ۱۵ دقیقه مسئول آتش‌نشانی حاضر در ورزشگاه خبر از مهار آتش داد و بازیکنان برای ادامه بازی وارد زمین شدند.

استفاده هواداران از مواد آتش‌زا در استادیوم‌ها بارها باعث بروز مشکلاتی شده و گفته می‌شود ممکن است هواداران فاینورد هم به دلیل اتفاقی که امروز رخ داد، با محرومیت‌هایی مواجه شوند.

 

دیگر خبرها

  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی