Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:23:44 GMT

کشف کپسول هاي لاغري اعتياد آور

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۹۶۴

کشف کپسول هاي لاغري اعتياد آور

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف کپسول های لاغری اعتیاد آور در برخی از داروخانه ها و عطاری ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "محمد مسعود زاهدیان" با اعلام این خبر اظهار داشت: متأسفانه شاهدیم که در برخی از داروخانه ها و عطاری ها کپسول های لاغری اعتیادآور و مخرب توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره مواد ترکیبی این کپسول ها افزود: با بررسی های آزمایشگاهی دریافتیم که داخل این کپسول ها ترکیب موادی چون آویشن و یونجه  است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: علاوه بر این ترکیبات اشاره ،شده داخل این کپسول های لاغری مواد روانگردانی چون "متامفتامین" که در بازار سیاه با نام "شیشه" شناخته شده، وجود دارد و این ماده مخدر محرک قوی سیستم عصبی مرکزی با پتانسیل اعتیادآور است و عوارض زیادی دارد.
سردار زاهدیان با اشاره به عوارض مخرب این کپسول ها از کشف مقادیر زیادی از این مخدر جدید در پوشش کپسول های لاغری خبر داد.
وی در پایان گفت: متأسفانه برخی از افراد دانسته یا ندانسته از این کپسول ها برای لاغری و تناسب اندام استفاده می کنند در حالی که از مضرات اعتیاد آور آن بی اطلاع هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف کپسول لاغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد