Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری مصر با بیان اینکه کسانی که دارای ارتش ملی و سلاح مدرن نیستند، امنیت ندارند، طی اظهاراتی ملت سوریه را مسبب ویرانی کشورشان دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر امروز (یکشنبه) ضمن سخنرانی در حاشیه سی و یکمین همایش فرهنگی نیروهای مسلح این کشور مدعی شد، "در حال حاضر دلیل اصلی آنچه که در سوریه رخ می‌دهد، خود سوری‌ها هستند که با موضع‌گیری‌شان باعث سقوط کشورشان شده‌اند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، نباید به نهادهای کشور لطمه‌ای وارد شود، چرا که همین مساله منجر به سقوط کشور می‌شود.

سیسی در ادامه به تصمیم اتحادیه عرب مبنی بر محکومیت حمله ترکیه به شمال شرق سوریه پرداخت و گفت، کشورش به موضع متحد عربی درباره عدم مداخله در سوریه متعهد است.

اتحادیه عرب روز شنبه در مقر خود به درخواست مصر و به ریاست عراق نشست فوق‌العاده برگزار کرد و عملیات ترکیه به خاک سوریه را مورد بررسی قرار داد و با صدور بیانیه‌ای این عملیات را محکوم و آن را تجاوز و اشغال خاک یک کشور عربی اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالفتاح سیسی حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

کد خبر 847097 برچسب‌ها ایران و سوریه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت